I Want- Kapitel 49

Senaste:

- "Nikita?" Hörde jag Mandi ropa lite längre bort. Jag vände min blick mot henne och hon närma sig.
- "What's up?" Fråga jag. Hon börja rodna lite innan hon prata.
- "Harry typ tittar på mig hela tiden.. Tror du han gillar mig?" Fråga hon nervöst. Jag slängde en blick på Harry som gick framför oss. Han log mot marken. Wtf..? Jag titta på Mandi igen.
- "Kanske, men han är ju Harry Styles och flörtar med allt och alla" Viska jag så han inte hörde.
- "Men ha kul med det" Sa jag och flina. Mandi fnittra tyst och gick långsamt och ställde sig bredvid Harry.





- "This is a nice place to sit" Hörde jag en tjejröst säga längre fram. Jag kunde inte avgöra vem det var men när jag ställde mig lite längre fram såg jag att det var Erica. Vi hade stannat vid ett långt trä bord bredvid en liten fontän i skuggan.
- "Great place" Sa Josh och log snett mot Erica. Vi satte oss ner och jag hamna på något sett på en plats mellan Namam och Liam. Namam satt vid kanten på min högra sida. Häng med nu. Liam satt brevid mig och bredvid han satt Sara, bredvid Sara satt Louis, sen Sofie, Tess, Aea och Emma på utkanten. Framför Emma på andra sidan bordet satt Mandi på kanten Harry, Erica, Josh, Anna, Niall, Paul, Zayn och Yara. Bordet var fullpackat. Damn. Framför mig satt Zayn. Vi fick ögonkontakt och han gjorde en ledsen min för vi inte satt bredvid varandra. Jag fnissa tyst och gjorde en ledsen min. Jag såg att han mima "Miss you" och mitt hjärta smälte. Jag log mot han och mima "Same here". Han flina och jag gjorde en diskret slängpuss till han. Jag kunde höra Louis prata högt och göra massa skämt medans alla skratta. Jag titta över bordet längst bort till där Harry och tjejerna satt. Han var omringad av tjejer. Och sportiga tjejer.. Han har kul just nu. Men han måste väll vara van vid sånt här. Jag såg att han blinka åt Aea som satt framför honom och hon fnissa och gjorde en slängpuss. Bredvid dom satt Josh och Erica och småprata. Men dom kolla djupt in i varandras ögon. Hmm... Anna och Niall satt och myste. Deras armar var tätt intill varandra och jag misstänkte att dom höll händer under bordet. Paul prata med Anna och Niall lite då och då.
Yara såg ut och vara helt borta i Zayns ögon. Jag dömmer henne inte dock. Zayns ögon är förtrollande. Han prata lugnt med henne och kolla in i hennes ögon. Alright, så länge dom bara håller sig till ögonkollande...

- "Okay, so who wants to hear some storys?!" Ropa Louis helt från ingenstans. Alla jubla, följt av skratt.
- "When are your girls next basketball match?" Fråga Niall som tydligen älska sport.
- "We are gonna play in two days at a little stadium" Hörde jag Aea säga.
- "You guys can come and watch if you want" Sa Sofie och log.
- "If we have the time" Sa Louis.
- "Alright who is the best player in your team?" Fråga Harry. Tjejerna börja peka på Emma och Namam. Jag kolla förvånat på Namam.
- "All of us are pretty good soo..." Sa Emma.
- "But I'm just a little better" Skoja Namam. Vi börja skratta.
- "She got you there" Sa Louis med tillgjord röst och det fick oss att skratta ännu mer.
- "Let's get a little more personal!" Ropa Louis sen.
- "I agree! Wich one of you gets the most guys?" Fråga Harry. Jag höjde ena ögonbrynet och jag hörde att Liam skratta tyst.
- "Well come on then" Sa Harry och log sitt charmiga leénde.
- "I'm just gonna put it out there and say Erica and Aea" Sa Sara.
- "Well it kinda depends on the situation but we're all good at getting boys" Sa Aea och skratta nervöst.
- "I bet you are" Sa Harry och flina. Aeas kinder blev lite rosa och hon fnissa tyst. Gud vad mycket Harry flörta idag.
- "Mandi and Emma are pretty good at getting boys too" Sa Erica.
- "Let's just agree that all of us are good at.. You know" Sa Mandi. Jag börja skratta.
- "Sure".
- "Now we wanna ask you guys some questions!" Sa Yara.
- "Alright" Sa killarna i mun på varandra.
- "BRING IT ON!" Skrek Louis och slog sig själv på bröstet.
- "Omg Louis take it easy!" Sa Liam förskräckt och alla brast ut i skratt.
- "Are they always like this?" Fråga Namam och kolla på mig. Jag nicka och skratta lätt.
- "Do any of you know how to play basketball?" Fråga Emma.
- "Josh is acutally pretty good at it" Sa Zayn.
- "I mean I don't like to brag" Sa Josh och spela cool.
- "Maybe we can have a match then?" Retades Erica.
- "Maybe" Sa Josh och flina.
- "Well this is boring!" Stöna Anna.
- "I agree! Let's go somewhere else" Sa Louis med tillgjord röst och ställde sig upp.
- "No Louis we just sat down!" Stöna jag.
- "Why don't you do a strip tease?" Skämta Sofie.
- "Okay" Sa Louis och ryckte på axlarna. Han gick upp på bordet.
- "No Louis she was just kidding!" Sa Liam.
- "Harry you should join him" Sa Mandi och skratta.
- "Okay" Sa Harry och ställde sig upp.
- "No! No one does a strip tease. Harry, you stay where you are. And Louis for gods sake get down from the table" Sa Paul och sucka. Alla börja skratta och Louis gjorde en ledsen min och hoppa ner från bordet.
- "Guys I'm hungry" Sa Niall. Alla brast ut i skratt.
- "Hey me too" Sa Anna och det fick oss att skratta ännu mer.
- "We just ate ice cream, can't you wait?" Fråga Harry.
- "Fine" Sa Anna och Niall i kör. Dum och dummare...
- "OMG! Kevin!" Tjöt Namam högt helt från ingenstans.
- "What the f..." Sa jag och höll för mitt öra.
- "Kevin!" Ropa alla tjejer i kör.
- "Louis arn't you gonna get him?" Fråga Sara.
- "No. I saw the picture of him and that other pigeon. Its over!" Sa Louis överdramatiskt och la armarna i kors.
- "Aww Louis it's gonna be okay" Sa Sofie och strök sin hand över Louis rygg.
- "No I can't take this anymore!" Tjöt Louis och reste sig upp. Han börja skrämma bort alla fåglar. Han såg ut som en galning.
- "He's lost it" Sa jag och sucka. Alla vände sig om till bordet igen.
- "So who wanna hear an embaressing story about me and Nikita?!" Tjöt Namam. Jag titta förskräckt på henne och såg i ögonvrån att Zayns ansikte lyste upp.
- "What? Vad menar du?" Fråga jag.
- "Balkongen" Var det ända hon sa. Jag stelna till. Inte den historien. Nej, hon skulle inte. Hon vågar inte. Så elak är hon inte... Eller?
- "I would LOVE to hear it" Sa Zayn och log stort. Han var så söt och i vanliga fall skulle jag slängt mig på han men just nu hade jag andra saker att tänka på.
- "No! Namam, no one wants to hear that" Sa jag och skratta nervöst.
- "Oh this better be good" Hörde jag Liam säga. "Hey Louis come back here! Namam got an embaressing story about Nikita!" Ropa Liam. Louis kom springande tillbaks. Jag lipade mot Liam och han log belåtet.
- "Guys, I swear its a boring story" Sa jag.
- "That means it's good" Sa Louis och satte sig ner på sin plats.
- "Come on, Namam. Say it" Sa Niall och flina. Det verkar som alla är emot mig. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?
- "Okay. We we were only 11 back then. It was around christmas time and my family was staying over at Nikitas house. It was about eleven o' clock at night and we were super bored. So Nikita suggested that we go out to her balcony and do something there" Sa Namam och drog efter andan. "When we were up there we started to scream stuff at people and then we hid behind the balcony rail. We kept screaming 'You can run but you can't hide!' so the people down there got so creeped out sens it was so dark and they couldn't see anything. Then we started to talk very loud in diffrenet accents like, aisan, divas, black, indian, and we pretended that Nikita was my mom and we had an argument. The people down there stopped and were like 'WTF'. It was sooo hilarious cause we sounded like the worst retards ever". Vid det här laget skratta alla så mycket att dom fått tårar. Jag grävde mitt ansikte i mina händer och mumla saker till mig själv. Jag kände Liam lägga sin arm runt mina axlar och skaka mig medans han as garva.
- "No need to be embaressed. It happenes to the best of us" Sa Liam skrattande.
- "Really?" Sa jag. Liam skratta ännu mer och Louis börja klappa sina händer.
- "No that was just.. Pricless!" Skratta Louis.
- "Oh my god, I would do anything to see you do that" Sa Zayn och höll sin mage för skratt.
- "Oh ha-ha! You know Namam was with me, she embaressed her self just as much as I did!".
- "Yeah but I was the one telling the story" Sa Namam.
- "And she's not that embaressed about it" Sa Niall som nu blivit röd av allt skrattande. Jag la mitt ansikte i mina händer igen. Ta mig gud bort från denna världen.
- "Aww cheer up babe" Hörde jag Zayn säga. Jag skaka på huvudet. Liam skratta och putta mig på armen. Varför jag? Jag ska få min hämnd på Namam...
Minuterna gick och vi fortsatt prata om allt mellan himmel och gjord. Men jag kunde inte koncentrera mig så mycket efter den sjukt pinsamma historien. Jag satt mest och tänkte på min hämd. Kanske kunde jag hälla vatten på henne så man ser igenom hennes vita linne och hon skäms? Nej, då skulle Harry ha något och stirra på och det skulle sluta upp med att jag slog han. Namam var som min syster så han får back off... Men jag kanske kan dra ner hennes shorts framför alla?! Nej. Då skulle jag ha samma problem. Jag vakna ur mina tankar när någon banka sina händer i bordet och jag hoppa till.

- "I'm just saying! If you lend someone money and you never see that person again, it was probably worth it" Sa Emma med hennes händer på bordet. Jag kolla förskräck på henne. What the eff?
- "I guess but..." Sa Harry men blev avbruten.
- "Oh bitch just got owned!" Sa Aea och highfiva Emma.
- "But..." Sa Harry.
- "Harry, your words are irrelevant now" Sa Mandi och flina.
- "Mmmhhmmm!" Sa Sofie och knäppte med fingrarna framför Harrys ansikte. VAD HAR JAG MISSAT?!
- "Let me finish!" Sa Harry och tjejerna där nere blev tysta.
- "That's still no excuse for bathing a cat" Sa Harry. Tjejerna mumla saker och höll med. Jag såg Tess slå sig själv i pannan. OKEJ. WHAT THE HELL WAS THAT?
- "Liam?" Fråga jag. Han kolla ner på mig.
- "What were they talking about over there?" Fråga jag och peka på Harry och de andra. Liam kolla på dom och och sedan på mig.
- "I wondered that too but I was afraid of the answer" Sa Liam. Jag skratta och skaka på huvudet. Jag titta framför mig och Yara var helt förtrollad och borta i Zayns ögon.
- "Eh.. Yara?" Sa jag. Hon vakna ur sin värld och kolla förvirrat på mig.
- "Huh?" Sa hon.
- "Are you alright?" Fråga jag och skratta tyst.
- "Yeah! I'm not as think as you confused I am!". Zayn och jag fick ögonkontakt och vi börja skratta.
- "Take care of her Zayn" Sa Namam och blinka. Jag skratta och knuffa Namam på armen. Hon kolla undrande på mig och jag gav henne en blick.
- "Oh yeah, sorry... Hehe" Sa hon. Vi börja skratta och Zayn klia sig i bakhuvudet.
- "Oh no!" Sa Erica plötsligt. Alla vände sina blickar mot henne.
- "What's wrong?" Fråga Josh.
- "Girls, we have to go or we'll be late for traning" Sa hon.
- "What? No" Sa folk i mun på varandra. Alla gjorde ledsna miner och suckade.
- "She's right girls we have to go now" Sa Namam och ställde sig upp
- "Aww too bad I want more time with you guys" Sa jag och sucka. Vi alla ställde oss upp och krama varandra hejdå, vilket tog en tid.
- "Well it was nice meeting you" Sa Emma mjukt och log.
- "Yeah I wish we had more time" Sa Sara och sucka.
- "You girls are really funny" Sa Louis.
- "I hope we'll meet again" Sa Harry och log.
- "And we hope that you'll make it to our match" Sa Sofie.
- "So you can watch us whoop some Norwegian ass!" Sa Aea. Hon vände sin blick mot Tess. "Sorry" Sa hon sedan. Vi skratta och Tess sa att det var lungt. Tjejerna vände sig om och jag gjorde en "call me" tecken till Namam. Hon log och nicka. Sakta såg vi tjejernas ryggtavlor försvinna. När dom var helt borta så sucka jag.
- "I'm gonna miss those girls" Sa jag.
- "Yeah... Did you see how fit they were? I mean for basketplayers they are just-" Sa Harry men blev avbryten.
- "Okay you perverted freak we get it" Sa Anna. Vi skratta och Harry ryckte på axlarna. Senare bestämmde vi oss för att gå tillbaks till hotellet. Lika bra. Det börja bli sent och killarna skulle åka iväg för tv- showen snart.


Och så var det där lilla party't slut :P Vad har ni tyckt om dom här kapitlen där några av er läsare fick vara med? :) 
BTW! Vi slog nästan besöks rekordet igår! :O Men det är fortfarande nästan :/ Men man tar inget för givet! Tack alla ni som läser och lämnar så söta kommentarer.. :) 

Som jag sa i förra kapitlet så kommer uppdateringen kanske bli lite sämre pga skolan... Ville bara säga det :)

-Much Love, Cissii! x


Postat av: Mandi

kommer jag vara med mer?? vill verkligen vara med i novellen!! Skit bra kapitel <3 blir såå sjukt glad varje gång du lägger upp ett nytt kapitel <33 längtar redan efter kapitel 50!! xx

Date:2012-08-20 / Time:17:38:45
Postat av: Anonym

Men skriv mera!!!!!! Kan inte vänta till nästa :/ Du äger på att skriva

Date:2012-08-20 / Time:18:15:58
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH DOOOOOOG FATTAR NT ATT DU TOG UPP "BALKONGEN" I NOVELLEN OMG HAHAAHHAAH TRUE STORY PEOPLE THAT REALLY HAPPEND!

Date:2012-08-20 / Time:20:20:40
Postat av: Anonym

HAHA HÄNDE DET PÅ RIKTIGT?! :O

Date:2012-08-20 / Time:20:42:41
Postat av: Erica

HAHAHAHHAH sååå bra!!!!!!!! :D

Kommer vi komma in mer?? snääälllaa!!!!!!

awe jag och Josh, har ingen aning vem det e för e inte påläst om killarna men awe inga promblem med mig! :D<3

Date:2012-08-21 / Time:11:42:37
Hemsida: http://saer.devote.se
Postat av: Namam

DET HÄNDE PÅ RIKTIGGT PEOPLE! HAHAHA SKIIT KUL VI HADE ASSÅ...

Date:2012-08-21 / Time:16:58:29
Postat av: Aea

fuuck vad jag fnissade! hahaha, sjukt bra, kommer vi fortfarande vara med i novellen? och skriv meeer. :)

Date:2012-08-21 / Time:18:52:08
Postat av: Erica

HAHAHAH asså jag va ba tvungen att läsa den igen och HAHAHHAHAHHAHA SÅÅÅ BRAAAA!! Och sen att balkongen e true story! :O <3 xD

Skynda dig att skriva nästa!!! XD

Date:2012-08-21 / Time:23:23:21
Hemsida: http://Saer.devote.se
Postat av: Josse<3<3<3

Men tönt ingen läser :s Det kommer aldrig hända dig! HATERS GONNA HATE and I'm a hater bitch ~<3

Date:2012-08-22 / Time:23:38:52
Postat av: Anniis

Snälla sluta va så töntig!!!! Therese de e it ens kul å ingen bryr sig vad du tycker!!! Å säg it att du heter **Josse** för det gör du inte å skaffa dig ett liv

Date:2012-08-23 / Time:17:25:31
Postat av: Tess :3

DET E JU FAN INTE ENS JAG SOM SKRIVER!

Date:2012-08-23 / Time:22:13:29
Postat av: Anniis

Nu vet jag!!! Men jag svär knulla dig Josse!!!

Date:2012-08-24 / Time:18:41:04
Postat av: Tess :3

Hahahaha xD

Date:2012-08-24 / Time:20:59:06
Postat av: Anonym

Pfft -.-

Date:2012-08-24 / Time:21:59:55
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: