I Want- Kapitel 47

Senaste:

- "Vet du vad Gabriel? Om du verkligen älska mig så skulle du låta mig vara. Du vet hur mycket jag gillar Zayn så bara sluta för jag klarar inte av med dig" Sa jag med lite ledsamthet i min röst. Jag vet att han kunde höra att jag var sekunder från att börja gråta. Precis innan jag la på hörde han viska "det är inte slut än" och sucka. Jag grävde ner mitt ansikte i mina händer. Vad hände nyss?
Jag tar tillbaks det jag sa om att inget kunde förstöra min lycka.




Bild 1: Annas outfit. Bild 2: Tess outfit. Bild 3: Nikitas outfit.

Jag slog upp mina ögon när jag kände mig själv flygas upp och ner. What the f...? Jag gnugga mina ögon och såg en hyperaktiv Anna och Tess hoppa på min säng. Men gud så pinsamt.

- "Rise and shine sunshine!" Ropa Anna.
- "Hur kan ni ha så mycket energi på morgonen?" Fråga jag med hes röst och sträckte mig efter min mobil.
- "För guds skull den är bara nio!" Sa jag och drog upp täcket över mitt huvud. Det fick Anna och Tess att falla ner eftersom dom stog på mitt täckte. Jag hörde två höga duns och satte mig snabbt upp. När jag såg dom ligga på marken och hålla för deras rumpor så brast jag ut i skratt
- "Där fick ni!" Skratta jag högt.
- "Tönt" Sa Tess och ställde sig upp.
- "Du tönt" Sa jag och la mig ner i sängen. Det var hopplöst att sova nu. Jag var inte sömnig längre. Fan. Jag satte mig upp och klev ner från sängen.
- "Ha-ha" Sa Anna när hon märkte att jag vakna upp.
- "Shut up" Sa jag trött och gick in i toan. Usch, hur orkar dom. Jag var fortfarande irriterad och ledsen över igår. Inte dejten såklart! Bara Gabriel som förstörde min natt. Jag titta mig i spegeln. Jag undrar vad idag har att erbjuda. Jag hoppa in i duschen och tog en snabb dusch. Sen bytte jag om till svarta mjukis byxor och ett linne. Jag byter om sen igen när vi ska ut. Nu vill jag bara ha chill kläder. Jag borsta tänderna samtidigt som jag hörde någon knacka på vår hotellrumms dörr.

- "Kash någhon ökkna döeen?!" Försökte jag ropa, med min mun full av tandkräm. Jag hörde skratt och sedan fotsteg, följt av skrikande kill röster som skrek "ROOMSERVICE". Jag hoppa till lite. Wtf... Jag sköljde av munnen och kamma snabbt igenom mitt hår. Jag lät mina blöta lockar hänga över min rygg. Jag öppna snabbt dörren och gick ut. Badrummet var intill sovrummet så jag gick ut från sovrummet och in till vardagsrummet. Jag höjde ena ögonbrynet. Louis, Liam, Zayn och Niall var här och hade en vagn full med mat på.

- "What the H are you guys doing here so early?" Fråga jag förvånat. Alla vände sig om till mig. Jag mötte Zayns ögon i en sekund och rodna lätt.
- "Good morning to you too" Sa Liam sarkastiskt. Jag log mot honom.
- "What does it look like?" Sa Niall glatt med sin starka dialekt.
- "We're room service!" Ropa Louis.
- "Haha what?" Sa jag skrattande medans jag satte mig på soffan.
- "You know, breakfast" Sa Louis och kolla på mig som om jag var dum.
- "We thought instead of going to the cafeteria we'd order roomservice and eat with you guys" Sa Niall och log stort. Och hur kunde dom här idioterna ha så mycket energi på morgonen?
- "Oh.. How thoughtfull" Sa jag lite sarkastiskt. Alla gav mig blickar.
- "What? I mean it! Thanks guys" Sa jag mer ärligt och log. Dom log tillbaks och tog en plats i soffan. Jisses. Zayn ploppa ner bredvid mig med ett leénde på läpparna.
- "Good morning" Sa Zayn och krama om mig lätt.
- "Morning" Sa jag med ett leénde på läpparna.
- "Sleep well?".
- "Yep, slept awesome, you?".
- "Same". Vi log mot varandra och jag märkte att alla redan börja äta. Jag börja smöra en macka.
- "Hey guys where's Harry?" Fråga Tess efter en stund. Just det! Vart var han nu då? Louis utbytte blick med Liam.
- "Uhm, he had already eaten" Sa Louis snabbt.
- "Okay.." Sa Tess. Hmm.. Dom döljer något. Ska jag fråga? Kanske senare.

Roomservice killen lämna rummet med vagnen efter sig och jag luta mig tillbaks.
- "Got any plans for today?" Fråga Anna.
- "Not really. We're doing some interviews here at the hotell and then we're gonna be on a Norwegian tv show" Sa Liam.
- "Cool, is the tv show gonna be live?" Fråga Tess.
- "Yeah".
- "Great then we can watch you from here" Sa Anna glatt.
- "Exactly" Sa Liam och skratta lätt.
- "When are you doing the interviews?" Fråga jag.
- "I think, in about an hour" Sa Liam.
- "And the tv show?".
- "It starts at 7 pm so we'll go there an hour before it starts".
- "Awesome so we can do somethig after your interviews?" Fråga Tess.
- "That's what we were thinking" Sa Louis.
- "Great".
- "I think we better go now" Sa Liam.
- "Yeah, we don't wanna keep the others wating" Sa Louis och jag småskratta. Vi reste oss upp och jag gjorde en ledsen min mot Zayn.
- "I'll see you soon. It wont take long. Meanwhile you can fix yourself and do all thar girly stuff. That takes some time, right?" Sa Zayn. Jag skratta.
- "Wow you know alot about women" Skämta jag. Vi kramades snabbt och sen gick jag och krama dom andra.
- "Oh by the way" Sa Niall och stanna till när alla kramat varandra. Vi alla kolla undrande på honom. Han vände sig mot Anna.
- "I talked to Lou this morning. She said she'd love to dye your hair" Sa han och log mot Anna. Annas ansikte lös upp.
- "Great! When should I go there?" Fråga hon och log.
- "Come to the room beside my room. Lou will be waiting there for you".
- "Maybe we'll see you there too" Sa Louis. Anna fnissa.
- "Got it, and thanks" Sa hon. Dom log och gick ut. Jag vände min blick mot Anna.
- "Något du har att berätta?" Fråga jag och höjde ena ögonbrynet.
- "Ja, jag ska färga håret!" Sa Anna glatt.
- "MEN NÄHÄ" Sa Tess sarkastiskt.
- "Det menar du inte?" Sa jag också sarkastiskt. Jag och Tess börja skratta och highfiva. Anna gav oss en irriterad blick och vi sluta skratta. Tess harkla sig.
- "Men lila? Jag trodde du ville färga ljus rosa?" Sa Tess.
- "Jo, men jag fråga Niall och han tyckte ljus lila istället".
- "För en gångs skull sa den där gossen något hjälpsamt" Sa jag och skratta åt mitt torra skämt. Tess höjde ena ögonbrynet och Anna slog sin hand i sin panna.
- "Vad?" Sa jag. Dom reste på sig.
- "Inget" Sa dom i kör och vandra in till sovrummet.
- "Hey! Jag är rolig!!" Ropa jag efter dom. Jag hörde dom skratta högt och överdrivet från andra rummet. Jag suckade.
- "Fine, skratta på bara! Ni förstår inte min humor bara!" Ropa jag.
- "Du har ingen humor!" Hörde jag Anna ropa och sedan Tess som ooo:ade.
- "Det har jag visst! Ni är båda bara för blonda för att fatta min humor och mina skämt!". Jag tänkte efter lite. Det kanske inte var så smart att jag sa det där. Jag hörde snabba steg närma sig och jag flög upp från soffan.
- "VAD SA DU?!" Skrek Anna och Tess i kör.
- "Inget hejdå!" Ropa jag och sprang ut genom hotellrumms dörren.
- "Jag är ingen blondin längre!" Hörde jag Tess skrika från dörröppningen. Jag skratta högt så hon hörde mig.
- "Och jag kommer inte vara blondin länge till!" Ropa Anna. Jag skratta ännu mer överdivet.
- "Vänta bara!" Hörde jag dom ropa innan dom stängde dörren. Jag skratta och sluta springa.
- "Suckers" Sa jag för mig själv. Jag hade sprungit ungefär 50 meter bort från dörren. Vänta lite. Nu är jag utelåst. FAN. Och jag har bara på mig ett linne och mjukis byxor. Awkward. Men som tur var så var jag ensam i korridoren.
Jag börja långsamt gå tillbaks till rummet. Varför kan vi inte bara ha en normal morgon någon gång?
Jag öppna dörren som var olåst. Anna och Tess visa sig själva stå med armarna i kors.
- "Well well well, kolla vem som kommer tillbaka" Sa Tess roat.
- "Men lägg ner" Sa jag och gick in i sovrummet. Dom skratta och kom efter mig.
- "Jag fixar mej lite sen drar jag till Lou" Sa Anna och gick in till badrummet för att ta en dusch.
- "Okej" Sa jag och Tess i kör.
- "Vad ska du göra?" Fråga Tess mig.
- "Fixa mig. Duvet, torka håret, platta det och sminka. Det tar typ en timme" Sa jag och log.
- "Du?".
- "Samma". Vi log mot varandra och börja.
Jag tog ut hårtorken eftersom mitt hår fortfarande var fuktigt. Jag hörde en bekant melodi komma från vardagsrummet och musiken höjdes.

"My heart's a stereo, it beats for you so listen close. Hear my thoughts in evey no-o-ote.
Make me a radio, and turn me up when you feel low. This melody was meant for you.
So sing along to my radio!"

Jag log brett. Stereo Hearts hade många minnen för oss. Det var som en klass låt vi hade i grundskolan. Det börja med en kille som sjöng den varje dag i en vecka. Vi störde oss på han och låten eftersom han aldrig höll tyst. Nästa vecka var han sjuk och vi satt på en tyst lektion när någon plötsligt börja sjunga Stereo Hearts. Sen sluta det med att alla sjöng den låten e flera månader.
Därför hade vi mycket kärlek för den låten. Tess kom dansande in i sov rummet igen och vi börja sjunga med. Musiken var på högsta ljud. Jag hörde Anna från badrummet sjunga med och jag skratta ännu mer.
Jag börja torka mitt hår medans jag dansa till melodin. När jag torka klart kamma jag igenom och tog ut plattången. Jag satte upp håret i toffsar och börja platta det. Vid det här laget hade Anna kommit ut ur duschen och höll på att torka sitt hår. Tess platta också sitt hår.
När jag var klar med plattningen spreja jag håret med en sprej som gör så håret håller sig platt och så det inte blir slitet och bränt. Dessutom så lukta sprejen som tuggumi så jag älska den.

Jag såg i ögonvrån att Anna hade byttom och var redo att gå.

- "Jag går nu" Sa hon. Jag vände mig om till henne. Hon hade på sig ett svart löst linne som sluta över naveln och ett par ljusa tajt jeans som var slitna vid låren.
- "Okej, ses snart" Sa jag och log. Anna log och gick ut.
Jag kolla mig själv i den stora spegeln. Nu är det bara smink kvar. Jag börja med sminket. Foundation, lite puder, eyeliner, ljus ögonskugga som fick mina ögon att poppa, mascara och läppglans.
Jag var rätt så bra på att sminka mig och hade funderat på att bli en stylist. Men jag gav upp på det. Inte min grej ändå.
Jag reste mig och gick till min resväska. Tess låg i sängen med mobilen i handen och var ombytt. Hon hade byttom till ett svart linne, mörka shorts, och några smycken.
Jag bytte snabbt om till ljusa shorts och knä höga svarta strumpor. Sen tog jag ett vitt långt linne som hade England flaggan tryckt på, den var lång nog och täckte över lite av shortsen. Över den tog jag på mig ett tunnt beige cardigan, ärmarna vek jag upp till armbågarna. Jag log stolt mot mig själv i spegeln och tog på mig ett långt halsband.
Jag titta mot klockan. Det hade gått en och en halv timme sens killarna gick. Och en halvtimme sens Anna gick. Jag undrar när dom blir klara med interjuverna. Jag gick och satte mig på sängen bredvid Tess. Jag luta mig mot väggen och andades ut. Jag vände mitt huvud mot Tess.

- "Fina kläder" Sa jag och log.
- "Tack, du med" Sa hon och log.
- "Ey, när var det sist du var inne på Twitter?" Fråga Tess. Jag fundera.
- "Några dagar. Hurså?".
- "Då tror jag att det är dags att du kollar" Sa Tess och skratta tyst. What? Jag nicka. Jag tog upp min mobil och gick in på Twitter. Min 'mentions' grej lyste så jag gick in på den.
- "Oh my god" Sa jag.
- "You see now?" Sa Tess.
- "Jag visste att jag fått många mer följare men inte såhär många!" Sa jag. Mina följare hade ökat med hundra tusen! Och jag hade fått MÅNGA tweets. Några få direkt meddelanden för jag följde bara runt 70 personer, och det var inte så många som var directioners. Dom flesta kände jag. Men det fanns några som jag inte kände. Sammanlagt hade jag 20 nya direkt meddelanden. Jag läste dom först. En kom från min bästa vän, Cassidy hette hon. Hon hade skrivit:

"OMG!! Läste i Metro och såg överallt på Twitter om dej, Tess, Anna och One Direction!! Känner du dom nu? Är ni homies? Varför har du inte sagt något? Alla snackar om er. Du skulle sett ansikterna på dom tjejerna i vår förra klass. Och deras facebooks statusar! Dom är så avundsjuka på er! Men ring mig så fort du läser detta! Kram<3"

Jag skratta. Tess vände sitt huvud mot mig och kolla undrande på mig. Jag visa meddelandet och Tess börja också skratta. Jag ringer henne senare. Jag läste igenom alla andra direktmeddelanden. Inget hat än så länge. Jag läste lite tweets. Dom flesta var snälla. Jag försökte att inte läsa dom tweetsen med stora bokstäver, dom var oftast hat. Jag passa på att skriva en tweet. Men vad ska jag skriva? Jag kan inte tweeta om vad som helst längre. Jag knappa till slut in:

"Haven't been on Twitter for a while, that's gonna change. Many new followers, cool. Today is gonna be fun! Xx"

Jag var nöjd med den och klicka på skicka.
- "Läs inte svaren" Sa Tess. Jag titta undrande på henne.
- "Va?".
- "De flesta är hat ändå".
- "Några är ju snälla".
- "Nja, några".
- "Har du fått mycket hat?" Fråga jag och rynka pannan.
- "Eh... Ja". Jag suckade.
- "Läs dom inte" Sa jag. Hon nicka lätt och ryckte på axlarna. Jag kolla ner på min mobil som fortfarande var inne på twitter. Jag undrar om Gabriel har tweetat något. Jag tveka först om att gå in på hans twitter. Men vad kan det skada? Jag sökte hans namn och gick in på hans tweets. Hans senaste tweets var från tre dagar sen och på den stod det:

"Missing someone so much that it hurts".

Jag sucka. Han förtjänar egentligen inte det här. Han är riktigt snäll. Men nej.
Jag sköt bort tankarna om Gabriel och börja tänka på annat. Jag undrar om Anna färgar klart än.
- "Hur tror du Annas hår kommer se ut?" Fråga jag.
- "Som hår?". Jag gav Tess en seriös blick.
- "Jag menar, det kommer säkert se ut som godis hår" Sa Tess och skratta.
- "Ja som en barbie" Sa jag och skratta. I den sekunden knacka någon på dörren. Jag gick upp ur sängen och gick ivrigt till dörren med Tess bakom mig. Jag öppna den och log.



I det här kapitlet kanske inte så mycket hände. Men jag fick en ide igår.
Någon kommentera att mer folk skulle komma in i novellen än bara tjejerna och 1D.  Och jag höll med. Så jag tänkte ha en liten ''tävling''!
Tävligen är såhär. Bara kommentera era namn under detta kapitlet så ska jag försöka klämma in er i nästa kapitel. Så enkelt är det! :D Så som sagt, allt ni behöver göra är att Kommentera era namn i kommentars fältet så får jag med er i nästa kapitel! 
 
Ni får gärna kommentera eran hårfärg också så det blir lättare att skriva om er. Ögonfärg blir också bra :). Så det var allt! Kommentera nu om ni vill vara med i nästa kapitel! :D

Föressten. För er haters, om ni/du kommer på denna bloggen  bara för att lämna hat kommentarer och säga till mej att sluta blogga så kan ni bara dra. För vad ni än säger så tänker jag fortfarande skriva på denna bloggen så länge jag vill eller orkar. Så bara, LÄGG NER. 

Kramar på ni andra sööta läsare! 
-Much Love, Cissi. xx

Postat av: Anniis

Älskar din blogg å det vet du ;) okej 1, mitt namn är Anna 2,jag har gröna ögon 3,jag har lila hår!!! Hahah jag skoja bara men ÄLSKAR din novell<3 Xxx

Date:2012-08-15 / Time:20:20:43
Postat av: Sara

Jag heter Sara och jag har typ honungsblont/ljus brunt hår och gröna ögon <3

Date:2012-08-15 / Time:20:22:16
Postat av: Erika

Älskar din novell, vill bara ha meeeer!!!!!

Date:2012-08-15 / Time:20:41:17
Postat av: Namam

FUCK THEM! HATERS GONNA HATE POTATOES GONNA POTATE! hahah men seriöst du äger skit bra kapitel! Xx

Date:2012-08-15 / Time:20:44:55
Postat av: sofie

Jag heter sofie jag har ljusblont hår och rosa lugg och blå ögon ! ps ääälskar din novell !!! :D

Date:2012-08-15 / Time:21:03:55
Postat av: Emma

skitbra kapitel (somvanligt) I alla fall, mitt namn är Emma, jag har Brunt/ginger hår (svårt att förklara) och klarbåa ögon:) xx

Date:2012-08-15 / Time:22:39:22
Postat av: Anonym

du ör grym,GRYM asså! jag älskat din novell och är skiiiit GLAD att du oxå tyckte att det skulle vara mer personer :) i alla fall,jag heter yara och har brunt hår med slingor som är blonda, och bruna ögon :) jag skulle bli jätte glad om jag blev med i novellen jag älskar värkligen 1D och säskilt harry och zayn, men 1Där underbarq killar, alla 5!!!

Date:2012-08-15 / Time:22:49:42
Postat av: Josse<3<3<3

Ahahahaha Du är en barnslig p12a som skriver om idiotiska saker som aldrig kommer hända!!!
Du gillar 1D bara för hur dom ser ut inte för vad dom sjunger om !! Du suger!!!!! Jag är en hater och jag älskar det! jag kommer aldrig lägga av med det

Date:2012-08-15 / Time:23:43:13
Postat av: Anniis

Asså fy fan sluta skriva TESS vi hatar dig å dina patetiska kommentera inte jag inte Cissi inte någon tar ått sig av kommentaren!! Så läg ner din avundsjuk bitch!!!!!

Date:2012-08-16 / Time:00:50:50
Postat av: Josse<3<3<3<3

Asså jag heter Josse inte Tess???? Jag är inte avundsjuk, jag tycker det bara är patetisk att skriva en Novelle som är barnslig!!! Bitch kanske jag ärrrr!!!

Date:2012-08-16 / Time:14:41:29
Postat av: Aea<3

1. Aea 2. gröna och 3. bruntsvart hår.

Date:2012-08-16 / Time:19:23:41
Postat av: Mandi

Jag heter Amanda och har brunt hår och bruna ögon <33

Date:2012-08-16 / Time:19:25:58
Postat av: Mandi

Föresten! jag bara ÄLSKAR din novell och jag kommer aldrig att sluta läsa den <3 xx

Date:2012-08-16 / Time:19:34:10
Postat av: Namam <3

FKN JÄVLA HATERS!!! HÅLL FKN KÄFFTEN!!! JÄVLA JELOUS BITCHES SEIÖST ASSÅ! VAFAN OM NI NT GILLAR NOVELLEN....FUCKING LÄS DEN NT OCH KOMMENTER NT HELLER...GUUUD ASSÅ SÅ MOBBADE! doooon't listen! du är bäst!!! OCH OM DU NÅGONSIN SLUTAR ATT SKRIVA NOVELLER DÅ MÅSTE JAG GÖRA MER RUM I THE BASMENT...if you know what i mean....

Date:2012-08-16 / Time:21:35:26
Postat av: Anonym

jävla haters! bara dra, herre, ingen har tvingat er att läsa?! om ni/du inte gillar noveller okej (ingen bryr sig) men kommentera det nt då?! du ger henne bara mer visningar på noveller för du kollar hennes blogg hela tiden.
Och cissi, läs inte skiten från haters. som "namam" sa där uppe "haters gonna hate, potateos gonna potate". dom har tydligen nt ett liv eftersom dom bara kollar din blogg och kommenterar hela tiden. du är bäst jag jag har inte läst än bättre novell än din! jag kommer aldrig sluta läsa den.
Ps. till "Josse" aka HATER: cissi kan ändå inte höra ditt hat pga alla som säger att den äger! vi älskar din novell cissi och vi stöttar dig! (: xxxx

Date:2012-08-16 / Time:22:21:07
Postat av: Anonym

hej jag heter sofi! :) jag har brunt hår med lite guldiga slingor i och bruna ögon med grönt i! :)

Date:2012-08-16 / Time:22:31:28
Postat av: Camilla

Josse Tess vem bryr sig om vad du heter? Nobody cares about you! Jävla avundsjuk BITCH hoppas du brinner i helvetet och medans du gör det så glänser Cissis novell!!SÅ LÄG NER DET ÄR BARA TÖNTAR ELLER CP SKADADE SOM DU SOM ENS ORKAR! HUR FAN PALLAR DU OM DU ÄR SÅ FUCKING EFTER BLIVEN KAN DU BARA LÅTA BLI!!

Date:2012-08-16 / Time:22:42:22
Postat av: Josse<3<3

Ha-Ha. Dampbarn! HATERS GONNA HATE. Jag slutar inte skriva här!!! HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. HATERS GONNA HATE. !!!!

Date:2012-08-16 / Time:23:45:44
Postat av: hanna

Men herre Josse stick! Vad fan är det med dig? Gå och hata någon annan stans! Vad vill du Cissi och hennes novell? Alla hatar dig så skaffa ett liv istället. Lämna denna bloggen. Annars har du säkert ett personligt problem med Cissi och då får du lösa det. LÄMMNA HENNES BLOGG IFRED DIN JÄVLA CP UNGE!!!

Lyssna int på Josse Cissi! Du är grym

Date:2012-08-17 / Time:00:30:21
Postat av: Anniis

Ska it slösa min tid på CP **Josse** hoppas du blir ner slagen av 'Angereds Blatten'

Date:2012-08-17 / Time:00:39:14
Postat av: Mandi

Jävla 'Josse' du fattar väll att Cissi blir sårad som du håller på, hon skriver fan den bästa novellen. Du är bara avundsjuk att du inte kan skriva en sån här bra novell. Cissi du är bäst <33 xxx

Date:2012-08-17 / Time:10:31:02
Postat av: Erica

Skitbra som vanligt skulle älska att vara med i din novell heter Erica är blondiiiin och har gröngråblåa ögon med typ gulrödorange streck ut från pupillen?? haahha venne typ så har konstig ögonfärg ^^

Kramar!

Date:2012-08-17 / Time:11:12:56
Hemsida: http://saer.devote.se
Postat av: Josse<3<3

Mandi, jag bryr mig inte. Jag gillar inte ens noveller. Avundsjuk? Nej, det är jag inte. Och en sak till, lär er att stava :)

Date:2012-08-17 / Time:11:27:04
Postat av: Anonym

jossse seriöst asså släng dig i väggen du leker tuff bakom skärmen men vågar du gå fram och säga det till hennes ansikte? på gud du e ett skämt asså!seriously go f*ck yourself! gå och hitta någon som bryr sig att hata på för cissi dosen't give a f*ck.

Date:2012-08-17 / Time:15:33:11
Postat av: Josse<3<3

:)

Date:2012-08-17 / Time:15:44:27
Postat av: Anniis

Du blev dissad du bara skämmer ut dig sj genom att svara!! BAHAHAHAHA jag dör du är ett skämt!!

Date:2012-08-17 / Time:17:02:16
Postat av: Zeinab The best :)

Jag heter Zeinab Och jag ville bara säga att Josse ska slänga sig i väggen och sluta skicka hat! +.+ Bitch om du inte gillar novelen så sluta läsa och sluta skicka fula kommentarer. and if there is someone childish here so.. HELLO! get yourself a life and something to do. And sending hate doesn't count... And Btw Cissi I love your novel och skulle gärna vilja vara med i den. Jag har bruna ögon och älskar Zayn. Just tell me when my name gets in the novel on facebook :*

Date:2012-08-17 / Time:18:54:31
Postat av: Anniis

Hahahaha Zeinab du e bäst å säger sanning!!! Å Zayn e med Cissi!!! Men men du förlåter henne :*<3 och Cissi snälllaaaaaaaa nästa kapitel nu it nästa år tack<3 xxx

Date:2012-08-17 / Time:21:00:34
Postat av: Josse<3<3<3<3

OKEJ DÅ. Jag slutar att kommentera. Barra för att ni tar åt er :)

Date:2012-08-17 / Time:23:11:04
Postat av: Namam

and the winner for the biggest bitch on the planet goes to....THAT MOTHERFUCKER JOSSE!!!! CONGRATS WE HAVE A WINNER!!! BTW how the fuck did you find this (perfect) blog if you don't like 1D? Oh this better be good....

Date:2012-08-17 / Time:23:19:39
Postat av: Anonym

Josse, vi tar inte åt oss. Vi skyddar varandra för vi är en 1D familj. Vi är directioners och du är en directionator. Eller bara en nolla. Vi ville få bort dig och vi lyckades! Du gav upp, vi vann! Rätt åt dig, din fegis. Visa dig aldrig mer på denna bloggen, jävla fetto.

Cissi, nu kan du bara stunta i henne och fortsätta med novellen! Smutsen från din blogg är nu borta :) xxxxx

Date:2012-08-17 / Time:23:25:21
Postat av: Anonym

Btw, kramar från Emii. Puss från England!

Date:2012-08-17 / Time:23:26:08
Postat av: Josse<3<3<3<3

Ni vann inte. Tyvärr :) Jag gillar inte ens 1D :) Jag gav inte upp för jag är kvar! Smutsen? Nej för bloggen är ju kvar så den är inte borta!! :D

Date:2012-08-18 / Time:01:06:43
Postat av: Sandra

Om du menar det så nej hon kommer inte ta bort sin blogg.

Date:2012-08-18 / Time:02:35:58
Postat av: Namam den bästa <3

DIN FKN BITCH DU HAR, HADE ELLER KOMMER ALDRIG ATT HA RÄTTEN ATT KALLA DIG FÖR DIRECTIONER!!!!!!! No one likes you go fuck yourself! Och btw you are right smutsen e nt borta....DU E JU FORTFARANDE HÄR vi alla vet att du nt heter josse! Så gå och ha så kul att hata på andra för cissi har oss vi e directioners och är familj! Och när man e i en familj står man uppupp för varandra! Jag undrar verkligen vem som har uppfostrat dig?

Date:2012-08-18 / Time:02:41:49
Postat av: Anonym

Ej jävla kvinna gå å slicka röv för fan de finns inga ord för hur mycket jag vill slå dig du spelar tuff nu men när du ser mig!!! Uff jävla HORA å smutsen är kvar eftersom du fortfarande skriver och jag svär på min mamma om jag får reda på vem du är så är det synd om dig för jag är Angereds barn å Fuck you din patetiska hurunge

Date:2012-08-18 / Time:02:44:06
Postat av: Namam <3

man bråkar nt med en blatte för blatten hämtar alla blatte vänner! vi e bättre än fkn maffia! BITCH I WATCH CSI I CAN MAKE YOUR DEATH LOOK LIKE AN ACCIDENT!!!

Date:2012-08-18 / Time:11:14:31
Postat av: Anonym

Vad rädd jag blir :D

Date:2012-08-18 / Time:19:50:13
Postat av: Anniis

Ja eftersom du it ens våga skriva ditt fula namna!!

Date:2012-08-18 / Time:22:25:07
Postat av: Anniis

Ja eftersom du it ens våga skriva ditt fula namna!!

Date:2012-08-18 / Time:22:25:11
Postat av: Anonym

You should be scared bitch!!!!

Date:2012-08-18 / Time:22:54:20
Postat av: Josse<3<3

Jag glömde det :)
Och Anniis? Lär dig stava.
Jag är inte rädd.
Vad ska jag vara rädd för? :)

Date:2012-08-19 / Time:10:13:33
Postat av: Aisha

As bra novell! ;p mitt namn är aisha och jg har bruna ögon och brunt hår, hoppas du väljer mig! xx

Date:2012-08-19 / Time:13:02:29
Postat av: Anonym

Säg på gud hon fortsätter att kommentera? Asså lägg ner din fjortis!!! Fuck you seriöst du leker bakom skärmen, jag svär på min morfars grav om jag hittar dig är du död du e typ 99a? Fucking snorunge...

Date:2012-08-19 / Time:13:08:33
Postat av: Josse<3<3<3

99a? Nej, Jag är 96a.

Date:2012-08-19 / Time:13:52:21
Postat av: Anonym

Pff knulla dig å ditt namn!!!!

Date:2012-08-19 / Time:22:34:20
Postat av: Namam the boss!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ANNA AHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA "knulla dig och ditt namn" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH I dunno y i'm laughing.......

Date:2012-09-01 / Time:17:38:05
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: