I Want- Kapitel 29

Senaste:

- "We can call your phone? Sence she has it" Nikita finally said and took out her phone. Me, Nikita, Anna and Niall went back to the toilet. Nikita dield the numbers and we waited. We suddely heard the song 'Call me maybe' come from inside the toilet and I was guessing it was Annas phone who was ringing. We looked at Anna and she smiled embaressed. I chukled. But no one from inside the toilet answerd. It just rang and rang. I looked at Nikita and saw the instant worry in her eyes.
- "Can someone open the door? Do you have a key I mean" Nikita quickly said. I started to think. Liam knows where it is. I went back to Liam and he toled me where it was. This time when I went back to the toilet with the key, Zayn came with me.
I pushed in the key to the keywhole and felt how Tess lifeless body fell on my feet. I froze and saw as the other also froze.



Killarnas bild på andra försöket


Anna tog denna bilden på Niall då hon tog kameran från Nikita.

We were all paniking but we couldn't scream because the band was sleeping. I fell to the ground and picked Tess up. I carried her like a princess to the couch where we sat before. My heart was beating like crazy. I was thinking about the worst thing that could happen.
Nikita took her hand and felt her pulse. We all looked att Nikita and I was breathing heavy.


- "Her heart is still beating" Nikita said and breathed out. I took a deep breath. This was good. Atleast she's alive. Nikita shook her a little and tolt her to wake up.
- "Maybe a kiss from prince charming would help?" Anna said and gave me a look. I chuckled and looked back at Tess. I leant forward to her ear .
- "Tess, Its Harry. Can you wake up?" I whisperd in her ear. She moved a little but didn't wake up.
- "Maybe she just needs some rest?" Liam said. We nodded and I carried her further away to some other couches so she could lay down. I put a blanket on her. I saw that no one was with me, so I leant forward and kissed her lightly on the cheek. Then I stood up and went back to the others. I sat down beside Liam and we started to talk about what just happened.


1 timme senare.

Nikita's perspektiv:

Vi var alla oroliga för vad som hänt med Tess. Men hon behövde nog vila så vi hade tagit lungt nu.

- "Well I think Its time for bed" Sa Louis och sträckte på sig. Jag sneglade på digital klockan som mittemot oss ovanför soffan. Den var snart två.
- "Yeah its getting pretty late" Sa Liam och sträckte på sig.
- "Oh, well, sleep good" Sa jag och reste mig upp och krama om dom fort.
- "Thanks, if you want to sleep there's some blankets where Tess is so you can sleep in there. Or anywhere you want. Just make yorself comfortable" Sa Liam och log.
- "Thanks" Sa jag och log.
- "I think i better go too" Sa Harry.
- "Yeah me to" Sa Niall och gjorde en ledsen min. Jag och Anna småskratta. Vi krama om dom och dom smög bort till sina sängar. Jag sprang fram till min axelväska och tog ut min lilla älskling. Min kamera. Jag smög sedan efter killarna. Anna kom nyfiket efter mig.
Jag tog upp kameran och var redo att ta bild. Alla killarna var redan i sina små bo:n med den lilla gardinet drag för.
- "Guys omg look!" Viska jag lite högt. Alla öppna fort sina gardiner och kolla på mig. I den sekunden tog jag en bild och blixten blängde dom. Jag börja skratta och dom lipade mot mig.
- "What did you do that for?" Frågade Liam.
- "Because It's fun" Sa jag och skratta igen.
- "Can you delete that one so we can take another then?" Jag kolla ner på min kamera. Killarna såg ut som fulla tvättbjörnar. Jag fnissa och låtsades att radera den. Anna gav mig en blick och jag skratta.
- "Okay ready?" Fråga jag och höll uppe kameran.
- "Ready" sa dom i kör och log sina underbara leénden. Jag track på knappen och blixten blängde dom igen. Fast denna gången var dom redo för blixten så dom såg normala ut.
- "Thank you" Sa jag med ljus röst. Dom log och gick tillbaks in i sina sängar. Niall var kvar och jag såg hur han och Anna utbytte en blick. Helt plötsligt tar Anna kameran ifrån mig och tar en oförberedd bild på mig. Jag stöna lite när blixten kom. Anna skratta och visa bilden för Niall. Han höll händerna på munnen och fnissa. Jag himla med ögonen och fnissa lite jag med.
Sen tog Anna några kort på Niall och jag bara log. Den sista bilden Anna tog var på henne och Niall. Deras ansikten var bredvid varann och dom båda log. Precis efter dom tagit bilden tog jag kameran ifrån Annas hand.
- "Okay enough pictures" Sa jag och flina.
- "But.. But.." Sa Anna.
- "No buts" Sa jag och gick därifrån. Jag fnittra för mig själv och hörde hur Anna och Niall också fnissa. Jag sa 'buts'. Jag gick till dit vi satt förut med ett leénde. Zayn satt i soffan och pilla med sin mobil. Han kolla upp på mig när jag satte mig bredvid honom.
- "What?" Fråga han. Jag log ännu större.
- "I said buts" Jag fnittra lite till. Han skratta och knuffa mig lätt på armen.
- "So aren't you gonna sleep?" Fråga jag.
- "Nah, I'm not that tierd. What about you?"
- "Same" Sa jag och vi log mot varann. Anna kom in och stanna framför oss.
- "Eh Nikki, I'm going to get some sleep" Sa Anna. Jag nicka och hon försvann bort till Tess.
Det uppstod en tystnad. Jag kolla ner på mina händer och bad at Zayn skulle vara den som bröt tystnaden. Vi var dom ända som var vakna. Eller vi och han som körde bussen. Bakom oss var ett fönster. Utomhus var ganska mörkt. Det var mörkt i bussen också. Men vi hade en liten lampa tänd där vi satt så vi kunde se runt om oss. Det var verkligen tyst här inne. Bara bussen som lät. Faktist ganska mysigt.
- "Are you hungry? We got stuff to eat" Sa han och peka på en korridor som ledde till köket.
- "No not really"
- "Okay"
- "Hey, why don't you teach me some norwigian" Sa Zayn efter en stund. Jag kolla konstigt på han.
- "I don't know norwigian"
- "I know but its almost like swedish right?"
- "Yeah I guess... So what do you want to learn?" Fråga jag och log.
- "How about, I love you?". Jag fnissa.
- "I thought you knew how to say that?"
- "Yeah, in swedish" Sa han och flina.
- "Alright, its almost the same" Sa jag och skratta.
- "Jag elsker deg" Sa jag och studera Zayn.
- "Jaag elskir deh" Kom ut ur hans mun. Jag höll händerna för munnen och försökte att inte brista ut i skratt.
- "Jag" Sa jag.
- "Jag" Härma Zayn.
- "Elsker" Fortsatt jag.
- "Elsker"
- "Deg" Sa jag och log.
- "Deg" Sa Zayn och log tillbaks.
- "Jag elsker deg" Sa Zayn stolt.
- "Precisely" Sa jag och småskratta.
- "Well that was a bit hard. Jag elsker deg" Sa Zayn.
- "Awwiie Zayn! Jag elsker deg too!" Sa jag retsamt och flina. Han skratta generat och nep mig på sidan. Jag gav ifrån mig en tyst skrik och Zayn brast ut i skratt. Han la sig ner i soffan och höll för magen. Jag skratta och slängde mig över Zayn och höll mina händer för hans mun.
- "Be quiet will you! The others are sleeping" Sa jag.
- "Oh.. Sorr.. Y" Sa han mellan skratt attackerna. Jag skratta lite med. Han hade lugnat ner sig nu och kolla in i mina ögon. Jag märkte plötsligt hur min position var. Jag nästan låg över Zayn som låg ner på soffan. Jag satte mig snabbt upp och rätta till min england tröja. Zayn satte sig också upp och våra ansikten krocka nästan när han gjorde det. Jag skratta lite och kolla på han. Hans vackra bruna ögon stirra in i mina. Min blick gick ner till hans läppar. Åh vad jag ville kyssa han! Våra ansikten var nu bara två decimeter ifrån. Jag såg hur Zayns blick fall ner på mina läppar. Mitt hjärta börja slå snabbare. Nu var våra ansikten riktigt nära och jag kunde känna doften av hans starka aftershave. Jag tänkte precis böja mig fram men kände ett finger på mina läppar.
Jag kolla förvirrat på Zayn. Han gav mig en menad blick och jag rätta till mig så vi inte satt så nära.
- "Zayn.. Why did you stop?" Fråga jag nervöst.
- "This is not a good idea"
- "Why? Don't you want to.. You know, kiss me?" Fråga jag nu ännu mer nervöst än förut.
- "Ofcurse I want to. You have no idea how much i want to have your lips against mine... But its just not a good idea" Sa han lite ledsamt.
- "Just tell me why?" Sa jag tyst. Han var tyst en stund och kolla ut genom fönstret. Sen kolla han på mig.
- "It's because of.. One person". Jag suckade.
- "Do you want to tell me who?" Fråga jag. Zayn tog min hand och luta sig framåt och kysste mig lätt på pannan. Hela min kropp rös. Han ställde sig upp och hela jag pirra till.
- "Don't think about it" Sa han och drog upp mig till honom.
- "Okay" Sa jag och suckade tyst.
- "Good girl" Sa Zayn och flina. Jag fnissa.
- "Now let's get some sleep". Zayn drog mig bort till där Tess och dom sov. Det ledde en liten korridor dit. Precis innan man kom in i det lilla rummet så var killarnas sängar utanför. Vi stod nu utanför killarnas sängar och framför där Anna och Tess sov.
- "Goodnight" Sa Zayn och drog in mig i en kram. Jag blunda och kände hans starka armar runt mig. Jag krama om hans midja för jag är så kort. Kunde jag inte sova i hans famn istället? Det skulle vara en dream come true. Det bubbla inom mig och Zayn pussa mig lätt på huvudet. Vi drogs ifrån varan och kolla in varandras ögon.
- "Sleep well" Viska jag och log samtidigt som jag ställde mig på tå och gav han en puss på kinden. Sen lämna jag honom och smög in till tjejerna. Jag slängde mig ner i en soffa och andades tungt. Sen hörde jag hur Zayn la sig i sin säng precis utanför.
Jag börjar bli förälskad i den här killen. Jag menar, jag älskar dom alla förut. Men det var för att jag var ett fan. Man kan ju inte bli kär i någon som man aldrig träffat förut? Eller? Jag börja i alla fall bli stört kär i Zayn. Jag undrar om han känner samma sak för mig. Jag hoppas det... Jag la dom tankarna bakom mig och efter någon minut så sov jag.


Först och främst vill jag bara be om ursääääkt! FÖRLÅT x10000000 att jag inte lagt upp nytt inlägg på¨några dagar nu... Jag har velat men vår dumma internet bolag stängde av vårat internet. Så har inte ens kunnat kolla på twitter, fb och sånt. Så det var inte bara bloggen som var lite bortglömd.
Och för att svara på en kommentar, Joo jag kan sitta vid datan hela dagen, även om det är sommarlov. För er skull så kan jag lungt sitta vid datan och göra det jag älskar C: 
 
Och, tack för den fina statistiken även när jag inte la upp något :P Ni är seriöst bara BÄST!!
Så vad tror ni händer nu? Nikita och Zayn är så söta.. Med inte tankte på Niall och Anna! Urgulliga!
Och en sak till. Ni ska såklart få ett till kapitel idag! Klockan 18.00 Kommer kapitel 30 finnas uppe! :D Vi ses då! Pözzar och kramar!
 
-Much Love, Cissi xxxxx

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: