I Want- Kapitel 33

Senaste:

- "Oh and by the way, if I visit London, I totally have to meet Danielle" Sa jag glatt. Liams ansikte lyste upp och ett leénde spreds på han läppar.
- "Absolutly" Sa han. Han öppna dörren som var olåst. Vi gick in i rummet och såg Harry, Tess och Anna sitta i soffan. Tess och Harry satt ihopklämda medans Anna satt i ensam soffan. *forever alone*, tänkte jag. Jag fnissa åt min egen tanke. Jag tog snabbt av mig skorna och höll uppe Burgerking påsen. Alla tre fick stora leénden.
- "FOOD!!" Skrek Anna och bokstavligen hoppa upp ur soffan och sprang mot mig. Jag hoppa till lite och flytta ett steg så hon inte skulle flyga in i mig. Alla börja gapskratta och jag utbytte en blick med Liam.
- "Exactly like Niall" Sa Liam och blinka med ena ögat. Jag skratta och lyfte på axlarna.


 




Anna's perspektiv:

Jag luta mig tillbaks i soffan. Jag kolla runt mig. Det var bara jag och Liam som hade ätit klart. Jag hade frossat i mig min mat. Bokstavligen. Men herregud jag svälte ju, man måste ju äta... Jag tog en servett och vek den till en triangel. Med tippen så nudda jag den runt min mun och torka mig. Man måste ju också vara civiliserad.
Jag hörde plötsligt hur Tess gav ifrån sig ett litet skratt. Jag kolla upp på henne och hon flina mot mig. Jag mima *Vad*. Hon bara fnissa ännu mer. Vad hade flugit in till henne nu då?

- "Eehh, Anna?" Sa Nikita. Jag vänder min blick mot henne.
- "What?" Fråga jag.
- "You got a little something there" Sa hon och peka på sin kind. Jag fatta på direkten och torka med den servetten som jag höll i.
- "Gone?". Hon fnissa. Jag märkte nu att Liam och Harry också kolla på mig.
- "Maybe you should look in the mirror". Jag reste mig upp och gick till den lilla spegeln som hängde bredvid dörren. Herregud! Jag hade klet över hela munnen. Mest ketchup. Precis när jag stog och stirra på mig själv så öppnades hotellrums dörren. Jag vände förskräckt min blick till dörren som nu stog vidöppen och mötte Nialls blåa ögon. Hans mun öppnades och in kom Zayn och Louis. Dom tvärstanna när dom såg mig. Niall rodna lite och jag blev helt röd i ansiktet. Jag torka snabbt bort allt runt min mun och log mot killarna.
- "Eehh.. Hey guys!" Sa jag nervöst. Zayn och Louis fnissa.
- "Hey Anna" Sa dom i kör och gick in till dom andra. Jag kolla på Niall och log generat. Han log och gjorde en gest att jag skulle gå innan han. Jag log mot marken och gick. Tess, Nikita och Harry såg ut som kissnödiga myror där dom satt i soffan och fnissa. Nikita och Liam gjorde en låg high five och jag gav dom en mördar blick och satte mig ner i soffan. Niall kom efter och satte sig i soffan bredvid mig. Jag såg att Nikita, Harry och Tess fortfarande stirra på mig och jag gav dom alla döds blickar och vifta lågt med handen så dom skulle kolla bort. Dom kolla äntligen bort. Åh! Varför måste allt pinsamt hända just mig?! Och Niall som var tvungen att se mig sådär. Jag kommer aldrig glömma den här dagen. Det är den värsta dagen i mitt liv. Jag vill bara gå under ett täcke och ligga där och aldrig komma ut.

- "So how was the interview?" Fråga Tess.
- "It was fun. They asked us some twitter questions and the regular stuff" Sa Zayn. Dom fortsatt prata men jag brydde mig för övrigt inte. Plötsligt känner jag en hand på min hand. Jag hoppa till lite och följer handen med blicken upp till Nialls glittrande ögon. Han log mot mig och jag rodna lätt.
- "Don't worry about what happened" Sa han med sin söta accent.
- "But I totally embaressed myself" Sa jag ledsamt. "And you saw me with ketchup all over my face" Sa jag tyst och kolla ner. Han skratta lätt.
- "Yeah, but when you think about it, it's kinda funny"
- "That's because you weren't the one with food on your face. How would you feel if you had food all over your face and the one you like saw you?" Sa jag ledset. Jag såg i ögonvrån att Nialls ansikte lyste upp.
- "You like me?" Fråga han och log försiktigt.
- "Niall... Ofcurse I do. Don't you like me?" Fråga jag blygt. Nialls läppar bilda ett stort leénde.
- "Yes, more than like". Jag kolla upp och mötte Nialls ögon. Jag log.
- "And I'm probably about to embaress my self to" Sa Niall och nicka mot burgerking påsen som var till Niall, Louis och Zayn. Jag fnissa. Niall reste sig upp och hämta maten.
- "Alright lets eat!" Ropa han och satte sig ner igen på sin plats bredvid mig. Zayn, Louis och Niall högg i och jag fnissa.

En halvtimme senare:

Nikita's perspektiv:

Zayn är så söt när han äter. Jag hade tänkt mycket på det Liam sa. Jag kanske gillar Zayn mer än Harry. Men varför blir jag då så avundsjuk när han flörtar med Tess?
Jag vet inte vad jag ska ta mig till... Jag kolla upp och Harry kolla på mig. Han fortsatt titta in i mina ögon tills han vände blicken mot konversationen istället. Konstigt.

- "So what should we do?" Fråga Tess.
- "Yeah, let's do something. I'm bored" Sa Louis.
- "Louis, you're always bored" Sa Niall.
- "Shut up Niall" Sa Louis. Vi småskratta.
- "Have you girls ever driven a golfcar?" Fråga Harry onskefullt. Han titta på Louis och flina. Dom utbytte en en blick och Louis fick ett stort flin på sitt ansikte. Jag, Anna och Tess kolla på förvirrade på varann.
- "I did once, but It was a long time ago" Sa Anna.
- "And you?" Sa Harry och kolla på oss. Vi skaka på huvudet.
- "Why?" Fråga Tess. Harry skratta ett onsefullt skratt.
- "Come with me" Sa han och reste på sig samtidigt som Louis. Alla andra reste också på sig. Jag vart helt förvirrad men följde med gänget. Harry och Louis gick längst fram. Dom låste hotellrumms dörren och gick i den långa korridoren. Medans vi gick nu alla tillsammans så studera jag vad alla hade på sig. Louis hade på sig sina vanliga röda chinos och en vit randig t-shirt med ljusblåa sträck. Harry hade på sig en vanlig t-shirt och ett par ljusa chinos. Niall hade på sig en ljus svart t-shirt och en himmels blå kofta, och koftan var stängd. Och sen ett par beiga chinos. Liam hade på sig en svart lång tröja, men armarna var uppvikta till ovanför armbågen. Sen hade han på sig ljus bruna chinos. Zayn hade på sig en svart tröja med uppkavlade armar och beiga chinos. Jag, Tess och Anna hade på oss samma kläder från igår.
Jag såg att Liam gick bredvid mig.

- "Liam whats going on?" Fråga jag medans vi gick hastigt efter dom andra.
- "I have no idea" Sa han förvirrat och titta rakt fram. Vad händer egentligen?! Jag kolla på min vänstra sida. Där va Tess. Tackgodegud.
- "Tess vet du vad som händer?" Fråga jag.
- "Jag har ingen aning. Blir vi kidnappade?"
- "Kanske" Sa jag och vi skratta. Vi kom in till lobbyn och alla fortsatt att hastigt gå till entrén. Jag gick längst back tillsammans med Liam och Tess. Jag såg att dom i lobbyn gav oss blickar. Dom undra nog vad fan vi gjorde. Det undra jag med. Vi kom ut och den varma solen blängde mig. Vi stanna inte utan fortsatt längre bort till en gräsplan.
Ne, nu är det nog. Jag sprang runt alla och fram till Harry och Louis.
- "Guys, what's going on? Where are you taking us?" Fråga jag.
- "You'll see" Sa Harry men titta fortfarande rakt fram. Jag gick långsamt tillbaks längst bak. Nu stod jag bredvid Zayn.
- "Zayn, do you know what they're doing?" Fråga jag.
- "No, but I think I'm getting an idea" Sa han.
- "And what's that?" Fråga jag nyfiket.
- "Sense we're walking to the golfcars I think-" Han hann inte säga mer. Harry och Louis tvärstanna och dom andra stanna precis bakom. Jag var koncentrerad i det Zayn sa så jag krocka in i han. Jag var nära på att ramla men han fånga mig snabbt och la sina händer runt min midja.
- "Easy there" Sa han och log. Jag fnissa.
- "Thanks" Sa jag och rodna.
Jag kolla framför mig och där stog det minst tio golfbilar i rad.
- "Taada!" Sa Harry glatt och öppna armarna mot golfbilarna.
- "Harry what are we doing here?" Fråga Niall. Harry och Louis ställde sig framför bilarna, nu vända mot oss.
- "We are gonna have a golfcar race" Sa Louis glatt. Alla gapa.
- "Are you guys crazy?" Fråga Tess.
- "Yeah, I don't even think we're aloud to have a race" Sa Zayn.
- "Will you relax" Sa Louis.
- "Yeah, it's fun. Come on guys!" Sa Harry. Alla var osäkra, det kände jag på mig. Anna och Niall gick fram och ställde sig bredvid Harry och Louis.
- "Yeah!" Skrek Louis och high fiva med Anna och Niall.
- "Well you don't get to do this every day" Sa Anna och log.
- "Kom igen tjejer, ni är bäst om ni också är med!" Sa Anna och gjorde puppy eyes.
- "Don't you dare do the puppy eyes thing!" Sa jag och försökte låta hotfull. Tess skratta och ställde sig bredvid dom andra. Hon high fiva med dom och vände sig mot oss som var kvar. Det var jag, Liam och Zayn.
- "Oh why not" Sa Liam och gick till dom.
- "Liam! Your supposed to be my friend" Sa jag och spelade sur.
- "Sorry bestie" Sa han och skratta.
Zayn kolla på mig och jag vände mig huvud upp mot han. Han flina och böjde sig ner sig ner till mitt öra.
- "Sorry babe" Viska han och pussa mig på kinden. Jag rös i hela kroppen. Han log snett och sprang fram till dom andra.
Alla stod nu framför mig. Hela gänget. Det verka verkligen som en rolig idé ändå...
- "Come on, Nikki!" Sa Tess.
- "What of we get caught?" Fråga jag och la mina armar i kors.
- "We wont" Sa Harry.
- "Come on Nikita, Liam is the serious one and even he's letting loose" Sa Louis. Liam skratta och putta lätt på Louis. Jag himlade med ögonen och skratta.
- "I know why she wont come" Sa Niall plötsligt. Alla kolla på honom. Han kolla på mig och sa:
- "Because she's afraid of losing against me" Sa han och flina. Alla OOO:ade. That bastard, tänkte jag.
- "Your dead wrong. I'm not afraid of losing" Sa jag.
- "Prove it"
- "Fine. It's on" Sa jag och börja gå mot dom. Alla jubla och klappa mig på ryggen.
- "And your losing" Sa jag när jag stod nära Niall. Han räckte ut tungan. Jag räckte ut tungan jag med och putta han på Anna. Han bad om förlåt till Anna och rodna. Jag skratta och gick fram till Harry istället. Han vände sig om mot mig när han såg mig. Jag ställde mig framför han och titta upp i hans ögon.
- "You're crazy, Styles" Sa jag. Han log snett och skratta. Han kisa för solen och la sin hand på min höft som stöd för han böjde sig ner.
- "And you need to learn how to let loose" Sa han tyst till mig och flina. Jag fnittra och rodna. Jag la min hand på hans bröst och putta bort han och gick bort från han. Jag kände hur han följde mig med blicken och jag log för mig själv.


YES! I'm back :D
Som några av er kanske vet så var jag i Norge. Eller okej jag är fortfarande i Norge nu. Men jag fick tag på internet så nu kan jag äntligen lägga upp ett nytt kapitel! :D Efterlängtat? Kanske inte, hehehe .:)
Tack för era söta kommentarer btw! Vad har jag gjort för att få så fina & underbara läsare? Jag läser alla era kommentarer och blir ibland tårögd :') Blir rörd och smicrad. Ni är för söta alltså <3

Vad tror ni händer nu? :D Ett golfbils race. Rätt så random, jag vet... Nästa kapitel kommer bli, enligt mej, tvär rolig :D

Tell me what you think & Leave me some love.
- Much Love, Cissi .Xxx


Postat av: Elina

Du är verkligen superduktig på att skriva! Fortsätt så! :)

Jag tror jag har frågat dig förut men fick inte något svar så jag frågar väl igen; Gör du länkbyten? Kramar xx

Svar: Hej, haha aa sorry har inte hunnit svara. Tack så mkt :) Men nej tyvär jag gör inga länkbyten.. Kram .xx
1DNovellNy

Date:2012-07-17 / Time:21:10:39
Hemsida: http://onedistorys.blogg.se
Postat av: Mandi

Du är bäst!!! superbra

Date:2012-07-17 / Time:22:00:08
Postat av: läsaren

Omg så bra du på att skriva, älskar din novell <3 xx

Date:2012-07-17 / Time:22:01:53
Postat av: Erika

Älskar älskar ÄLSKAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Date:2012-07-17 / Time:23:22:24
Postat av: :D

så jävla grym ! mera :D

Date:2012-07-18 / Time:01:27:16
Postat av: BFF<3

Älskar din novell vill ha mera även om jag vet vad som händer så älskar jag den!!! Du e tvär bra på att skriva noveller :*

Date:2012-07-18 / Time:03:48:39
Postat av: Fiona

asså gud vad jag har längtat och äntligen är den tillbaka =) Meeer nuu <333 Xxx

Date:2012-07-18 / Time:11:01:58
Postat av: Felle

jag älskar din novell!!

Date:2012-07-18 / Time:11:05:06
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: