I Want- Kapitel 34

Senaste:

- "Fine. It's on" Sa jag och börja gå mot dom. Alla jubla och klappa mig på ryggen.
- "And your losing" Sa jag när jag stod nära Niall. Han räckte ut tungan. Jag räckte ut tungan jag med och putta han på Anna. Han bad om förlåt till Anna och rodna. Jag skratta och gick fram till Harry istället. Han vände sig om mot mig när han såg mig. Jag ställde mig framför han och titta upp i hans ögon.
- "You're crazy, Styles" Sa jag. Han log snett och skratta. Han kisa för solen och la sin hand på min höft som stöd för han böjde sig ner.
- "And you need to learn how to let loose" Sa han tyst till mig och flina. Jag fnittra och rodna. Jag la min hand på hans bröst och putta bort han och gick bort från han. Jag kände hur han följde mig med blicken och jag log för mig själv.


 
 

- "Can I get everyones attention?" Ropar Louis. Alla vände sina huvuden mot honom.
- "Now, we're gonna play in teams, If that's okay with everyone" Sa Louis.
- "No, I wanna be alone" Sa Tess och gjorde ett tappert försök till puppy eyes.
- "Alright, you can be alone. Now, everyone else, grap a partner and a golfcar and lets get this race strated!" Sa Louis med tillgjord mörk röst. Jag fnissa och titta runt. Anna och Niall var så klart i ett team. Louis och Harry hade redan hoppat in i en golfbil. Zayn kom fram till mig och jag log stort.
- "Do I even have to ask?" Fråga han med sin starka accent och flina.
- "You and your ego" Sa jag och skratta. Zayn skratta och jag drog med honom till golfbilarna.
- "So wich one look the fastest?". Han titta på alla och kisa med ögonen. Han rynka på pannan och bet sig i underläppen. Åh jag hade lust att slicka hans ansikte just nu... Men jag måste kontrolera mig själv, be cool.
- "Neither one to be honest" Sa han. Det är sant. Dom såg inte så värst snabba ut...
- "You pick one" Sa han. Jag titta på alla och studera dom.
- "Hmm.. This one!" Sa jag och tog Zayns hand och drog med han till en av golfbilarna. Han skratta och satte sig i förar sätet.
- "Hey, how come you get to drive" Sa jag och satte mig bredvid han på andra sidan.
- "Because, you're only seventeen and I have a drivers licens. And I'm the man" Sa han och kisa över platsen vi va på. Jag ooo:ade.
- "Okay, okay. Let the bradford bad boy drive. I'm cool with that" Sa jag och flina. Zayn vände sitt huvud mot mig och nep mig på sidan av min midja. Jag skrek tyst och tog hans hand. Han börja skratta och jag lipade mot honom.
- "Zayn, you gotta stop doing that". Han skratta och börja köra iväg. Jag iaktog honom medans han körde. Han såg så manlig ut just nu, i solen. Så stilig. Hur kan man vara så jäkla het egentligen? Zayn skratta plötsligt och vände sitt huvud mot mig.
- "Like what you see?" Fråga han och blinka med ena ögat. Jag märkte att jag stirrat och titta snabbt bort. Jag kände hur mina kinder hetta till och jag skratta tyst. Det fick Zayn att skratta ännu mer. Han verka gilla när jag skämdes och rodna. Fan.

Anna's perspektiv:

Jag och Niall hade hoppat in i en golfbil och han var den som fick köra eftersom jag aldrig kört en golfbil. Bara suttit och åkt med i en. Louis signalera att alla skulle köra till han. När vi kom fram så ställde vi oss alla brevid varandra på en linje. Liam och Tess var dom ända som körde ensamma.
- "Is everyone ready?" Sa Louis. Vi ropa ja och han börja nedräkningen. Han börja från tio och när han kom ner till fem så börja alla räkna med han.
- "5...4....3...2...1.... GO!" Ropa alla i kör och körde iväg med ett ryck. Jag skratta och höll i mig. Jag kolla på Niall. Han bet sig i underläppen och var koncentrerad på att vinna. Han såg så himla sexig ut när han svängde och körde golfbilen.
Just nu ledde Louis och Harry. Det var Louis som körde. Efter dom var Nikita och Zayn och intill dom körde Liam. Precis bakom dom var nu jag och Niall. Jag kolla runt och leta efter Tess. Hon hade struntat i alla regler och körde just nu tvärs över gräsmattan och skratta ett häx- skratt. Jag skratta och slog mig på pannan. Framför oss så såg jag Nikita vända sig om mot oss och räcka ut tungan. Vi skratta och Niall trampa på gasen.
- "Niall, not so fast!" Skratta jag fram.
- "Its a race. We gotta go fast, babe" Sa han och flina. Det pirra i hela mig och jag fnittra.
- "Okay, but just be careful". Jag kolla fram igen och nu står Nikita med sin systemkamera uppe. Hon tar en snabb bild och jag hör hur hon och Zayn gapskrattar. Niall kolla på mig.
- "Alright I don't care anymore. Do what ever it takes to win!" Sa jag och Niall skratta ett onskefullt skratt. Han satte gasen i botten och efter några sekunder så var vi intill Zayn och Nikita. Vi kolla mot dom och Niall skratta högt och räckte ut tungan till dom. Jag fnissa och räckte ut tungan jag med. Nikita la handen på bröstet och öppna munnen med stora ögon. Hon spela överdramatisk och kolla på Zayn. Sen brast dom ut i skratt tillsammans med mig och Niall. Vi körde med gasen i botten men ändå så hade Liam på nått sätt hunnit ifatt oss och var några meter framför oss och körde bredvid Louis och Harry. Jag såg att dom skrek åt varann medans dom körde. Jag skratta bara ännu mer.
- "Can't this thing go any faster?" Halv skrek jag. Jag va tvungen att prata högt för annars hörde man inte.
- "No. But we will win" Sa Niall säkert. Jag fnissa. Plötsligt hör jag Nikita halvskrika åt oss.
- "Anna! Niall! Look here!" Ropar hon. Jag och Niall kollar åt vänster och såg Nikita stå med en vattenflaska i handen.
- "Uh oh" Sa Niall tyst. Nikita viftar med flaskan åt oss och vatten sprutar ut på oss. Niall fick mest på sig eftersom han var på Nikitas sida. Men som tur vad så var vattnet ljummet.
Jag tjejskrek när vattnet slog oss och Niall skrek tyst. Jag såg att Zayn och Nikita high fivar och brister ut i skratt. Vattnet fick oss och sakta ner och dom körde om oss.
- "Bye!" Skrek dom i kör och åkte förbi.
- "Wait get back here! That's cheating!" Ropa jag efter dom.
- "You're in trouble now!" Ropa Niall. Jag skratta tyst.
Zayn och Nikita var som två pusselbitar som passa perfekt. Två busungar. Två riktigt jobbiga busungar.
Niall tryckte gasen i botten och svängde hastigt så han inte skulle krocka in i en stolpe. Jag pep till och Niall skratta.
- "Quick, Niall, do we have something I can throw at them?" Fråga jag och vi titta runt.
- "Shit, no we don't"
Jag gjorde en ledsen min. Jag tänkte efter vad han nyss sa. Han sa "we". Det kändes så skönt. Vi. Vi var ett team. Jag vill att det ska vara vi, föralltid.
- "What are you smiling about?" Sa Niall och flina. Jag vakna ur mina tankar och kom på att jag log som en hög panda.
- "Oh nothing" Sa jag med ljus röst och log stort. Han småskratta och koncentrera på racet. Han va nära på att komma ifatt Zayn och Nikita och jag fick en idé. Jag reste mig upp och gick försiktigt till sätet där bak. Niall kolla förskräckt på mig, rädd för att jag inte skulle ramla.
- "Anna what the hell are you doing? You're gonna fall" Sa han.
- "Niall relax i got an idea, you just try to drive pass Zayn and Nikita. Han nicka och körde försiktigt ikapp dom. Jag satte mig på sätet där bak och höll i mig i bilen.
- "Can you drive closer?" Ropa jag till han.
- "I'll try". Han körde närmare så nu nådde jag Nikita. Jag sträckte mig och vifta med armen i hopp om att träffa henne så hon blir skadad.
- "Eehh Nikita, we got company" Hörde jag Zayn säga. Nikita vänder sitt huvud mot mig och spärrar upp ögonen.
- "Oh My God! Anna you're gonna get hurt!" Ropa hon oroligt. Jag bara skratta och lyckades till sist få tag på hennes arm.
- "Du är galen!" Sa hon och skratta. Jag börja slå på henne och hon slog på mig. Vi hade en catfight och jag hörde hur Niall och Zayn börja skratta. Vi skratta också men fortsatt att slå varandras armar. Jag titta framåt och såg att det kom en plötslig sväng. Zayn svängde hastigt och Nikita slets bort från mig. Nu svängde Niall och jag höll i mig hårt så jag inte skulle ramla ut.
- "Anna hold on" Sa Niall från framsätet. Jag höll i hårdare och titta framåt. Niall råka svänga lite för länge och vi krocka hårt in i Zayn och Nikita. Jag hann inte fatta vad som hände förns jag såg Nikitas och Zayns golfbil välta om. Mitt hjärta stanna nästan för en sekund. Niall tvärstanna vår golfbil och jag hoppa ut. Jag och Niall sprang så snabbt vi kunde till Nikita och Zayn. Vi kom fram till golfbilen och såg Zayn och Nikita ligga där. Zayn hade hunnit att dra in Nikita i hans famn.
- "Oh shit, are you okay?!" Sa Niall och vi lyfte upp golfbilen. Zayn och Nikita titta på varan en stund men sedan brast dom ut i skratt. Vad fan? Skratta dom i den här situationen? Jag och Niall kolla kolla oroligt på varandra och vi tänkte samma sak.
- "Stop laughing! Are you hurt?" Fråga jag.
- "Maybe they hit their head" Sa Niall förvirrat.
- "Guys chill! We are fine" Sa Nikita skrattande. Dom satte sig upp men skratta fortfarande.
- "Why are you laughing then?" Fråga jag och rynka på pannan.
- "Niall" Sa Zayn och skratta. "You are the worst driver ever" Sa Zayn och han och Nikita skratta ännu mer. Jag kolla förvirrat på Niall och han kolla på mig och skratta försiktigt. Jag börja också skratta sakta och efter en stund stod vi alla och gapflabba.
- "You idiots" Sa Niall mellan skrattandet.
- "Yeah, you could've gotten hurt!" Instämde jag. Jag sträckte fram handen till Nikita och drog upp henne. Niall gjorde samma sak med Zayn.
- "Scared me there mate" Sa Niall och klappa Zayn på ryggen. Vi gick tillbaks in i våra golfbilar och bestämde oss för att köra mer försiktigt.
Vi körde till race målet och såg att Louis och Harry stod och jubla. Liam stod vid sidan om och spelade ledsen. Vi parkera våra golfbilar bredvid deras och hoppa ut och gick fram till dom.
- "I'm assumeing you guys won?" Sa Nikita till Louis och Harry när vi kom fram. Dom log stolt och nicka.
- "Congrats mate!" Sa Zayn och slog händerna med dom. Nikita vände sig om till mig och Niall. Hon log belåtet.
- "Let's just call it a tie, shall we?" Sa hon och log.
- "Sure" Sa Niall och skratta. Dom slog händerna i en låg high five och Nikita gick fram till Liam och trösta han. Jag skratta lätt.
Jag titta runt mig och kunde inte see Tess vart jag än kolla.
- "Hey guys, have you seen Tess?" Fråga jag. Dom kolla runt och alla skaka på huvudet.
- "Maybe she got lost?" Sa Liam. I samma sekund hörde vi ett högt smäll ungefär 50 meter från oss. Alla vänder sig om åt det hållet. Vi hör Tess skrika massa saker men vi vet inte vad. Så fort jag hörde Tess röst så börja alla springa till hennes röst. Ju närmare vi kom ju tydligare såg vi vad som hänt. När vi äntligen kom fram så ploppa mina ögon nästan ut. Paul satt på marken precis framför Tess golfbil och Tess hade händerna för munnen och sa förlåt om och om igen.
- "Oh my god!" Sa Liam.
- "What happend?!" Fråga Harry.
- "It was an accident I swear!" Sa Tess och panikera.
- "Tess lugna ner dig!" Sa Nikita.
- "Take a deep breath and just explain" Sa Zayn. Tess tog ett andetag som Zayn sa.
- "I run Paul over with my golfcar... But it was a accident, I swear!" Sa Tess. Nikita la sina händer över munnen. Jag satte i halsen på grund av luft och börja hosta. Niall klappa genast på min rygg.
- "Aye, are you okay?" Fråga Niall. Jag nicka snabbt och slog mig själv på bröstet.
- "Tess, YOU DID WHAT?!" Halv skrek jag.
- "I didn't mean to! I'm so so sorry Paul" Sa Tess.
- "For the thousend time its okay" Sa Paul. Jag titta mot killarna och Niall var helt röd i ansiktet. Louis hade grävt ner sitt ansikte bakom Harrys rygg. Harry och Liam höll händerna för munnen och Zayn titta bort.
- "So just to clearify everyting, you run over Paul with a golfcar" Sa Louis och man såg att han gjorde allt i sin kraft för att hålla tilbaka sitt skratt.
- "I'm SO sorry, Paul" Sa Tess igen. Helt från ingenstans så börjar alla gapskratta. Dom verkligen LOL:a. Harry och Niall klappa händerna och skratta ihjäl sig. Jag börja också skratta högt och börja till sist få tårar. Nialls skratt hade blivit stumt och alla höll för sina magar. Vid det här laget hade Louis fallit till marken och rulla runt och skratta.
- "Knock it off!" Skrek Paul men det fick oss bara att skratta ännu mer. Paul hoppa upp på sina ben och vi tog ett steg bakåt. Vi var nog alla rädda att han skulle börja jaga oss och brotta ner oss. För vi alla vet vad Paul är kababel av att göra.
- "I'm sorry Paul, are you okay?" Sa Liam och höll tillbaka skratten.
- "Yeah, I mean you only got run over by a golfcar" Sa Niall och alla börja gapflabba igen.
- "Paul, I'm so sorry. I didn't see you!" Sa Tess. Det hon sa hjälpte inte med att lugna ner oss.
- "Tess, how could you NOT see him?" Sa Nikita och snart föll Niall också ner på marken.
- "Alright, that's it!" Sa Paul och börja gå mot oss.
- "Oh shit!" Skrek vi alla i mun på varandra och börja springa åt olika håll.
- "Get back here! I'm not gonna hurt you!" Skrek Paul efter oss. Jag skratta och var tvungen att stanna för att hålla om min mage. Asså vi nästan dog av skratt. Jag börja få riktigt ont i magen.
Fem minuter senare hade alla lugnat ner sig och vi gick tillbaks till Tess och Paul.
- "Are you crazy?! You can't have a golfcar race!" Halv skrek Paul på oss. Vi alla kolla på varande och fnissa.
- "Enough laughing!" Skrek Paul och alla rätta sig.
- "Whos idea was this?" Sa Paul.
- "Louis and Harrys" Sa alla i kör medans Louis sa:
- "Jennifers". Jag kolla konstigt på han och fnissa igen. Paul gav Louis och Harry en dödsblick och jag ryste till. Hjälp, man vill INTE se Paul arg.
- "Alright clean up this mess and come back to the hotel" Sa han och gick sin väg. När han gått en bit så brast vi ut i asgarv.
Fem minuter senare så hämta vi golfbilarna och parkera dom där vi hitta dom från första början.Det tog ungefär tio minuter och efter det gick vi raka vägen in till hotellet.


Jag har märkt att jag inte är den bästa att hålla koll på tiden... Jag ska FÖRSÖKA lägga upp kapitel klockan 15. Men om inte så får ni senare. Tusen tack för era underbara kommentarer! Jag läste dom igår och blev tårögd. Ni är för söta! :*

Så vad tycker ni? :D Mycket, MYCKET skratt i detta kapitlet. Jag skratta också när jag skrev det. Hoppas ni gillar det! :D Kramisar till varenda en av er ♥

Tell me what you think & Leave me some love!
- Much Love, Cissi .xx


Postat av: Mandi

ASSÅ ommg vad bra !!! jag typ skrattade hela tiden och sen i slutet 'Jennifers' där typ dog jag av skratt =D Asså du är bara bäst ='D jag skrattar fortfarande =D Xxx

Date:2012-07-18 / Time:23:40:54
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: