I Want- Kapitel 36

Senaste:

Jag titta på Niall och vi utbytte blick. Vi skulle precis vände oss om och springa för livet men mannen tog hårda tag om våra armar.
Han drog med oss till alla andra och Paul va med dom. När vi kom dit så släppte han våra armar och kasta oss lätt åt Pauls håll.
- "Paul keep an eye after your kids will you" Sa mannen och gick sedan iväg. Jag och Niall vänder oss sakta om. Jag ser hur alla bakom Paul börjar skratta åt oss.
- "You two are going straight to Linda!" Skrek Paul på oss med arg röst. Vi går förbi Paul och ställer oss bredvid alla andra och dom börjar skratta ännu mer. Paul vänder på sig och behåller sin arga röst.
- "That goes for you to!" Skriker han och pekar dom. Jag och Niall fnissar och gör en high five.




Vi fnissa lite till och gick sedan till Lindas rum. Paul gick med oss dit för att försäkra att vi inte sprang iväg igen. Jag gick bredvid Zayn och såg i ögonvrån att han titta på mig.

- "How can you run in those heels?" Viska Zayn.
- "I dunno, I'm used to it" Sa jag och fnissa.
Nu kom jag på att jag inte hade någon aning om vem Linda var.
- "Who's Linda by the way?" Fråga jag. Frågan var inte direkt menad till någon, jag bara fråga den.
- "She's our vocalist" Sa Liam som gick framför mig.
- "Oh". Vi stanna framför en dörr.
- "Girls" Sa Paul. Vi vände våra huvuden mot honom. "While the boys warm up, I want you to go to the security guards so they can tell you whats gonna happen" Fortsatt han.
- "Okay" Sa vi i kör. Vi krama snabbt om killarna och dom gick in till Lindas rum.
Paul eskotera oss till scenen, där alla vakter stod och planera och diskutera.
- "Boys, this is the girls, Anna, Cissi and Tess. Take good care of them" Sa Paul och gick sedan iväg. Vi log mot vakterna.
- "The boys have talked alot about you girls so we'll take good care of you" Sa ena livvakten.
- "The fans can get pretty crazy, so we want you to be backstage while the boys preform" Sa en annan vakt. Vi nicka mot dom.
Tjugo minuter senare så kom killarna tillbaks, påklädda med scen kläderna och allt det där. Undertiden hade vi snackat med bandet. Tess hade snackat med Josh (drummaren). Anna var helt fasinerad i elgitarrerna och babla på med Sandy (han som spelar på el gitarren) om gitarrer. Jag hade stått och pratat med Jon (keyboard spelaren i bandet). Jag såg killarna och gick fram till dom med ett leénde. Efter mig kom Anna och Tess.
- "Having fun girls?" Fråga Louis och lyfte ena ögonbrynet.
- "More than fun" Svara jag och log. Helt från ingenstans kom en livvakt bredvid oss.
- "We're letting the fans in now so you gotta go" Sa han. Vi nicka och gick backstage. Jag börja bli lite nervös. Alla dom fansen skulle komma nu. Tusentals fans i denna arenan! Tänk om allt blir okontrolerat och fans springer upp på scenen? Tänk om dom kastar morötter på killarna. Morötter är ganska hårda att få i huvudet. Och allt skrik. Tur att vi var backstage i alla fall.
Jag ställde mig på ett ställde så jag kude se ut över scenen och arenan. Efter några sekunder så öppnades dörrarna och massa fans kom inrusande. Dom har var mycket mer än det var i Stockholm...
Jag kände någon vände mig och mötte Zayn bruna ögon. Han log mot mig och det lugna ner mig.

- "We have to go soon" Sa han.
- "Okay". Zayn kolla på mig en stund och drog sedan in mig i hans starka armar. Jag andades in Zayns doft och krama om hans midja. Vi stod så en stund tills han drog bort oss. Han titta oroligt på mig.
- "Whats wrong?" Fråga han.
- "Nothing, why would you think somethings wrong?".
- ''I could feel your heart pounding like crazy against my chest'' Sa han och skratta.
- ''Oh...''
- ''So?''
- ''I guess I'm just worried''. Zayn skratta.
- ''Worried? Why?''
- ''I don't know. What if something happens?''
- ''Nikita, don't worry. We've done this several times. Nothing will go wrong'' Sa Zayn och smekte min kind. Jag rös och nicka.
- ''Okay, you're right'' Sa jag och log.
- ''Zayn! We gotta go! Come on!'' Hörde jag Louis ropa från längre bort. Zayn titta på mig.
- ''I'll see you later'' Sa jag. Jag ställde mig på tå och pussa han på kinden. Zayn log fåningt och sprang sedan iväg. Jag fnittra och ropa hit Anna och Tess.
En video börjades spelas på väggen sv scenen. Vi kunde inte se den, dock. Jag kolla på Anna och Tess och vi tänkte samma sak.
- ''Varför spelades den här inte i Sverige?'' Frågade Tess.
- ''Vet inte'' Sa Anna och ryckte på axlarna.
- ''3....2.....1...'' Hörde vi högtalarna säga. Sen massa skrik. Killarna hade kommit på scenen och jag iaktog dom med stora ögon.
- ''Hello Oslo!'' Ropa Niall i microfonen. Mer skrik.
- ''Are you having a good night?'' Sa Louis. Alla skrek och jag höll för öronen.
- ''We're gonna start with a song I think you all know'' Sa Liam och melodin till ''Na Na Na'' börja.

- ''We've got a bit of love hate, you take me to the edge then you hit the brakes. I say it's over one day, but then I'm crawling back, begging you to stay. We make up and we brake up all the timeee.
I'll say that I hate a song, then you'll go request it the whole night long. 
Some people say it's so wrong, nut even when we fight girl you turn me on. We make up and we brake up all the time'' Sjöng Liam. Jag skratta och vi dansa med.

- ''We're like na na na, then we're like yeah yeah yeah. Always like na na na, then we're like yeah yeah yeah'' Sjöng alla tillsammans.

- ''No we can't make up our minds, cause when we think we got it right'' Sjöng Zayn och jag kunde smälta.

- ''We go na na na, na na na, na na na, na na na'' Sjöng alla tillsammans. Dom fortsatt sjunga låten och vi sjöng med. Fast inte så högt. Vi ville inte att alla skulle stirra på oss...
Dom avsluta låten och alla skrek. Efter den sjöng dom 'Stand up', 'I wish', 'Moments' och 'More than this'. Dom sprang backstage och bytte snabbt om till andra kläder. Dom var tvunga att skynda sig så vi hann inte säga något till dom. Men dom log mot oss innan dom sprang ut på scenen igen.
Sen sjöng dom 'Up all night'. Sen sjöng dom lite solos. Zayn sjöng 'I got a feeling'. Och lite då och då slängde han några blickar mot mig och jag log stort. Efter han kom Niall och sjöng 'Stero hearts'. När han var klar såg jag att han titta på Anna och blinka. Jag hörde hur Anna fnissa och kunde se att hon rodna. Sen sjöng Louis 'Valerie'. Jag älskar alla killarnas röst med Louis var nog min favorit. Hans röst var bara så himla underbar. Efter han börja Liam sjunge ''Torn'. Sen hoppa Harry in och till sist resten in och sjöng med. Förutom Niall. Han spela gitarr. Jag tyckte det var synd men han hade berättat tidigare att han inte kunde sjunga och spela gitarr. Så det förklara allting. Sen sprang dom tillbaks igen och bytte om. Igen ute på scenen sjöng dom, 'Gotta be you', 'Stole my heart' 'What makes you beautiful' och ' Save you tonight'.
Det finns inte så mycket mer att säga. Konserten var nu slut och skriken ökade. Killarna sprang ut på scenen. Så fort jag såg Zayn så sprang jag fram till han och gav han en stor kram. Han var svettig men lyckades på något sätt behålla sin underbara doft. Jag såg över axlen att Niall och Anna kramdades. Dom sa massa saker till varandra fast jag kunde inte höra dom. Vi drogs bort och Zayn skratta.

- ''Babe, I'm sweaty and I stink'' Sa han.
- ''So? And you smell just as good as you did when you went out there'' Sa jag och flina. Zayns leénde blev större.
- ''I'm just gonna change but I'll meet you here, then we're leaving'' Sa han och gick iväg. Jag såg att dom andra också hade gått så jag gick fram till Tess och Anna.
- ''Dom var hur bra som helst'' Sa Tess.
- ''Eller hur'' Sa jag och log. 
- ''Vart ska vi gå nu?'' Fråga Anna.
- ''Jag vet inte, men jag tror killarna har planerat något'' Sa jag.
Efter några minuter kom killarna ombytta. Vi gick den långa vägen till bakdörren och hoppa in i bilarna. Denna gången fick alla plats tillsammans för bandet åkte själva i den andra bilen.
- ''So, I was thinking we could go to a club?'' Sa Louis när vi alla suttit fast oss i bilen. Jag, Tess och Anna titta förväntansfullt på varandra.
- ''Definitely'' Sa vi i kör och log stort. Killarna läppar bilda stora leénden och Louis sa till chufören att köra till en klubb.
Festa med One Direction? Helt okej för mig!


PArty all day, All night! Här har ni kapitel 36 :D Jag vet att det är kort och rätt så tråkigt, men min insperation har varit rätt så dålig den senaste tiden. Men nästa kommer blir mycket roligare :)

Tell me what you think & Leave me some love!
Much Love, Cissi .xx


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: