I Want- Kapitel 37

Senaste:

- ''Vart ska vi gå nu?'' Fråga Anna.
- ''Jag vet inte, men jag tror killarna har planerat något'' Sa jag.
Efter några minuter kom killarna ombytta. Vi gick den långa vägen till bakdörren och hoppa in i bilarna. Denna gången fick alla plats tillsammans för bandet åkte själva i den andra bilen.
- ''So, I was thinking we could go to a club?'' Sa Louis när vi alla suttit fast oss i bilen. Jag, Tess och Anna titta förväntansfullt på varandra.
- ''Definitely'' Sa vi i kör och log stort. Killarna läppar bilda stora leénden och Louis sa till chufören att köra till en klubb.
Festa med One Direction? Helt okej för mig!






Bilen stanna och vi hoppa ut. Vi var på en parkering och jag hörde musik från alla håll. Vi promenera mot musiken och kom till sist fram till en klubb som var omringad av folk. Kön var hur lång som helst.
Zayn gick fram till säkerhets vakten och viska något i hans öra. Vakten nicka och släppte in oss. Jag kände mig lite taskig eftersom vi trängdes för dom andra människorna. Inne i klubben var det proppat med folk. Jag kunde knappt höra något för den höga dubstep musiken. Vi trängde oss igenom till baren. Jag titta runtom mig för att försäkra att alla var med. Jag märkte att en person fattades.

- "Where's Liam?!" Halv skrek jag panikslaget.
- "He went back to the hotel, relax" Sa Louis. Jag andades ut. Jag kan bli lite överbeskyddande ibland.
- "Seven strawberry margaritas!" Halv skrek Harry till bartendern och jag titta på när bartendern blanda drinkarna. Margaritas var ganska dyra. Vi kanske borde dela. Jag skaka på huvudet. Jag måste sluta tänka på saker och börja göra istället. Bartendern var klar och Zayn tog min och hans drink. Han gav den till mig och jag log stort mot han. Niall räckte fram drickan till Anna och hon log. Vi höll nu i drinkarna och stog i en ring.
- "Here's to...." Börja Harry och fundera. "Oslo!" Sa han sedan stolt och höll uppe sitt glas. Jag skratta och vi skåla.
- "Cheers" Sa vi i mun på varandra och skåla. Jag sippa drickan och såg hur alla gjorde samma sak. Den var faktist ganska god! Värt priset. Jag drack lite till och ställde ner glaset.
- "There's an open booth!" Sa Anna och vi skynda oss till bordet med sofforna. Jag slog mig ner längst ut och drack lite till av margaritan.
- "This margarita is delicius!" Sa Tess.
- "Totally worth the prise" Sa jag och alla skratta. Jag sluka ner resten av min dricka och fick lite brainfreeze. Men det gick bort snabbt. Jag kände en arm runt min midja och Zayn log mot mig.
- "Wanna get another drink?" Fråga han.
- "Sure" Sa jag glatt.
- "We'll be right back" Sa jag och reste på mig. När Zayn kom upp på sina ben så la han sina händer på mina höfter och vi trängde fram oss till baren.
- "What drink do you want?" Fråga Zayn när vi var där. Jag fundera.
- "Surprise me". Zayn log snett och ropa efter drinkar. Sekunder senare fick vi dom. Det var två styckna turkosa drickor med halv skura jordgubbar i martini glas. Jag log stort och tog drickan. Samtidigt som Zayn så smaka jag och gjorde en liten grimas efter. Den här va lite starkare.
- "Let's go" Sa Zayn och la sin hand på min höft igen. Jag skratta och han gick bakom mig tillbaks till dom andra och vårat bord. Vi satte oss ner och alla prata om någonting. Jag såg hur Tess öga min dricka.
- "Nej Tess, du kommer inte få smaka" Sa jag och log. Hon gjorde en ledsen min och jag och Anna småskratta. Killarna fatta såklart inget.
- "I'm gonna get some more drinks! Who's comming with me?" Sa Louis högt.
- "I am" Sa Tess och höjde handen.
- "Me too" Sa Harry. Dom reste på sig och gick. Nu var det jag, Anna, Niall och Zayn kvar vid bordet.
- "Wanna dance?" Fråga Anna och log stort. Jag kolla på Zayn med stora ögon.
- "Sure" Sa han och skratta.
- "Okay, but I'm warning you, my dance skills are sick" Sa Niall och vi reste oss upp samtidigt som vi skratta.
Jag tog Zayns hand och drog upp han till dans golvet. Musiken dunka och ljusen i rummet flög runt.
Nu stod jag ansikte mot ansikte med Zayn och han la sina händer på mina höfter och vi börja dansa. Jag höll fortfarande i min dricka och såg till så jag inte spillde något. Zayn tryckte mig närmare honom och jag fnissa. Jag såg över hans axel att Anna hade sin rygg mot Nialls kropp och hans armar var runt hennes midja. Hon hade huvudet lutat bak och Nialls huvud såg ut att kyssa Annas hals. Jag skratta högt och busvissla. Men jag tror inte dom hörde. Zayn hörde dock. Han titta back och vi börja fnissa.
Jag mata Zayn med halva jordgubben från mig dricka och åt upp den andra halvan samtidigt som jag drack upp resten. Zayn fnissa. Han var så söt! Han hade jordgubben i sin mun så hans kinder va knubbiga och han fnissa. Föreställ dig den bilden, fast nu står han verkligen här framför mig! Efter en stund av dansande blev jag lite svettig.

- "Zayn can you get me something to drink?" Skrek jag så han hörde.
- "Aren't you drinking to much to fast?" Fråga han högt.
- "Please" Sa jag och flina.
- "Alright, what do you want?" Fråga han och log snett.
- "Surprise me!".
- "Okay wait right here with Anna" Sa Zayn och log. Han vände sig om och knacka Niall på axeln. Niall vände sig om och Zayn sa något i hans öra. Förmodligen om drickorna. Niall nicka och sa nått i Annas öra och gick sedan tillsammans med Zayn. Jag skynda mig fram till Anna och flina mot henne.
- "Vad?" Fråga hon och skratta.
- "Du vad" Sa jag och blinka och slog henne lätt på armen. Hon fnissa och rodna.
- "Ska du säga" Sa hon.
- "Ja det ska jag. Jag har i alla fall inte gnuggat mig mot Zayn hela kvällen". Anna kolla på mig med en döds blick och putta mig så jag nästan ramla. Jag brast ut i skratt. Hon blir bara så våldsam när hon VERKLIGEN rodnar.
- "Aww, Anna det gör inget. Använd skydd bara". Jag brast ut i ännu mer skratt.
- "Är du full?" Fråga Anna och börja också stor skratta på grund av mig.
- "Kanske lite" Sa jag och höll två fingrar uppe och gjorde 'pytte lite' tecknet.
- "Yay här är dom" Sa Anna och jag vände mig om.
- "Two martinis for the ladies, and two martinis for the men" Sa Zayn och räckte fram mig en dricka. Niall gav en till Anna. Jag fnissa och kolla på drickan. Det var en ljusgul dricka denna gången. Jag tog ett sipp från den och log.
- "What did you ask for?" Fråga jag högt.
- "We told the bartender to surprise us" Sa Niall högt. Vi nicka och log.
- "Come here" Sa Niall och tog Annas hand. Dom gick lite längre in i folket och dansa. Jag tog en stor klunk av min dricka, det gjorde Zayn med. Han log stort och vi gick längre in i dans golvet och börja dansa.
Det var jätte kul. Jag hade händerna och drickan i luften och Zayns armar var runt min kropp. Jag rörde mig i takt med musiken. Jag tog en till klunk av drickan.
- "Are you sure you're not drinking to fast?" Fråga Zayn.
- "Yes, Zayn! I'm sure! I'll tell you otherwise" Sa jag och skratta. Zayn log nöjt och drack upp resten av sin dricka. Och han skyller på att jag dricker för fort. Han andades ut och torka sin mun. Jag kunde se en svett droppe rinna ner för hans hals och han log snett mot mig. Be cool...

Tess perspektiv:

Jag halsa ner shotsen och smällde den i bordet. Jag gjorde en grimars av den starka tequila smaken.

- "That was a strong one" Sa jag. Harry och Louis instämde. Jag hade varit med dom två och vi hade smakat massa olika drinkar. Jag undra dock vart dom andra var.
- "I think its best we find the others now" Sa Louis och yra lite.
- "Yeah, but are you okay?" Fråga jag.
- "Yeah I'm fine" Sa han och nicka. Jag tog i Louis arm för säkerhets skull och vi börja leta. Efter en stund såg jag Niall och Anna dansa med varann. Jag höjde ena ögonbrynet åt hur Anna dansa. Hon och Niall var nästan ihop tryckta och jag såg att dom kysstes i någon sekund.
- "There they are!" Halv skrek jag. Harry och Louis vände sina huvuden åt det hållet jag peka. Harry gick fram till dom och vi gick efter han.
- "I hope I'm not interrupting?" Hörde jag Harry säga. Anna hoppa till och vände sig om. Jag och Louis brast ut i skratt.
- "Come on, let's go back to the booth" Sa Louis och dom nicka.
- "Have you seen Nikita and Zayn?" Fråga Harry.
- "Last time we saw them they were on the dance floor" Svara Niall.
- "Okay". Jag hann se att Anna och Niall fick ögonkontakt. Anna gjorde en ledsen min och Niall ryckte på axlarna.
Vi kom fram till vårt bord och ser ingen annan än Nikita och Zayn. Nikita satt i Zayns knä och dom kramades, det såg ut som att dom precis skulle kyssas men vi avbröt.
- "Hello there!" Halv skrek Niall. Dom hoppa till och Nikita vände sig om. Hon satte sig snabbt bredvid Zayn istället och log.
- "Oh, hi" Sa hon blygt. Jag och Louis skratta igen och klappa händerna. Nikita gav mig en döds blick och jag lugna ner mig.
Sen suckade jag.
- "We're moment destroyers, aren't we?" Fråga jag.
- "We sure are" Sa Louis och sträckte på sig.
- "Who want to get some shots?!" Halv skrek Harry.
- "Someone always have to get something to drink, huh? Can't we just talk?" Sa Nikita. Alla var tysta.
- "Nah" Sa vi i mun på varndra.
- "Fine but we're not going plain!" Ropa Nikita när Harry reste på sig.
- "Got it. Lads, do you mind helping me?". Killarna reste på sig.
- "We'll be right back" Sa dom och försvann in i folkmassan. Jag titta direkt på Nikita.
- "Så?" Fråga jag förväntansfullt. Hon kolla konstigt på mig.
- "Wut?" Sa hon konstigt. Jag himla med ögonen.
- "Har du och Zayn kysst än?! Till och med Anna och Niall har snart råhånglat". Anna gav mig en blick.
- "Not yet" Sa hon och blinka med ena ögat. Jag skratta och titta på Nikita igen.
- "Nej, vi skulle haft vår första kyss om inte du och brud paret hade kommit och förstört!" Halv skrek Nikita och suckade.
- "Hey!" Sa Anna.
- "Ta det lungt Anna, jag mena Harry och Louis" Sa Nikita. Anna skratta.
- "Aha".
- "Idioter" Sa jag och skratta. "Men förlåt".
- "Det gör inget" Sa Nikita och log.
- "Ja, hallå, vi är på en nattklubb med dom förgudsskull! Du får nog andra chanser" Sa Anna och flina. Jag instämde och Nikta skratta.
Jag vände sakta mitt huvud mot Anna och log.
- "Så... Anna.. Du och Niall" Sa jag. Hon kolla förskräckt på mig.
- "Ja..." Sa hon.
- "Hur långt har ni kommit då?" Sa Nikita.
- "Hey, vänta lite nu! Sens när handla allt om mig helt plötsligt?".
- "Sens vi sluta prata om Nikita" Sa jag och log.
- "Men i så fall får vi prata om dig nu då" Sa Anna. Jag luta mig tillbaks i soffan och la armarna i kors.
- "Det finns inget att säga om mig, gumman".
- "Jo, du och Harry" Sa Nikita.
- "Vi är bara vänner".
- "HAH!" Sa Anna högt.
- "Puuuh- lease Tess" Sa Nikita retsamt.
- "Jag har faktist kommit ur ett förhållande och är inte redo att börja om igen" Sa jag och försökte låta seriös. Anna och Nikita titta på varann och brast ut i skratt. Jag putta på dom.
- "Töntar" Sa jag. Dom sluta skratta och kolla på mig. Jag stelna till. Oups.
- "Du tönt" Sa Nikita.
- "Ja" Sa Anna och nep mig.
- "Okey, okey, förlåt". Dom log. Jag kolla runt lite och min blick stanna tvärt när jag mötte några bruna ögon andra sidan av rummet.
- "Tjejer, bli inte creeped out. Men killarna från hissen står precis där". Nikita och Anna vände sig hastigt om och även om det inte blåste så kände jag hur vi frös till.

Anna's perspektiv:

Det här var FÖR creepy. Har killarna följt efter oss? Vad ville dom oss? Varför log dom mot oss just nu?

- "Har dom följt efter oss?" Fråga Nikita som att hon nyss läst mina tankar.
- "Jag undra också det" Sa Tess.
- "Det är rätt så troligt, med tanke på att du sa att vi skulle till en klubb efter konserten" Sa jag och kolla på Nikita. Nikita kolla på mig.
- "Jag sa ju bara att vi skulle ut. Jag nämde inget om en klubb. Jag visste inte ens att vi skulle hit". Vi vände våra huvuden mot Tess.
- "Therese..." Sa Nikita.
- "Jag råka nämna att vi skulle till en klubb" Sa hon. SKOJAR HON MED MIG?!
- "Din idiot! Vi känner dom inte ens! Varför sa du det?!" Halv skrek jag på henne.
- "Hur skulle jag veta att dom hitta just den klubben vi var på?! Det finns massa klubbar här, det kanske bara var ett sammanträffande att dom är här".
- "Ja för det är ju inte som att dom gick i alla klubbar och kolla om vi var där..." Sa jag sarkastiskt. Tess stanna till och kolla ut i tomma intet. Sen vände hon sin blick mot mig.
- "Va?" Sa hon förvirrat. Jag sucka och slog mig själv i pannan.
- "Blondin" Mumla jag.
- "VA! SKA D-" Tess blev avbruten av Nikita.
- "Sluta skylla på varandra nu, och ni är båda blondiner. Tess, hur visste du ens att vi skulle till en klubb? Killarna överasska oss ju" Sa Nikita.
- "Ja, jo, Louis berätta när vi var i arenan" Sa hon och skratta nervöst. Jag suckade igen.
- "Okej, lugna ner er. Det som har hänt, har hänt. Det är inte som att dom ändå kommer fram till oss" Sa Nikita och tog ett djupt andetag.
- "Ja. Och vart fan är killarna med shotsen?" Sa jag nu lite oroligt. Tjejerna börja kolla runt.
- "Dom kommer nog snart" Sa Nikita.
- "Ey kolla, dom där killarna har redan tjejer!" Sa Tess plötsligt. Jag vände mitt huvud igen.
- "Bra. Då låter dom oss vara" Sa jag och vi log mot varanndra.
Efter en kort stund kom killarna tillbaks.
- "Hey, missed us?" Fråga Niall och slog sig ner bredvid mig. Jag fnissa och det pirra till i magen när hans ben rörde mitt. Fortfarande så blir jag pirrig av Nialls berörning.
- "Yeah we did actually" Sa jag och gjorde en ledsen min. Niall gjorde en ledsen min tillbaks och jag fnissa.
- "Sorry it took so long. Long line, you know" Sa Zayn och satte sig ner bredvid Nikita.
Alla slog sig ner i sina vanliga platser. Jag titta ut över bordet och shotsen dom hämtat. Allt det fanns med, det var sjävla shotsen, salt och lime. Vad mer behöver man?
Jag titta på Nikita och vi bytte en onskefull blick med varandra och fnissa. Jag visste vad hon tänkte på.
För ett och ett halv år sedan så hade Nikitas familj en 'fest'. En fest i Nikita familjen kan aldrig gå fel. Nikita hade bjudit dit mig för det fanns några snygga killar i vår ålder och hon ville inte vara ensam. I alla fall. När vi var där så fråga en av killarna Nikitas mamma ifall dom fick göra shots. Vännerna som stanna där sa att hon skulle låta oss göra en gång. Nikitas morbror sa att det var för att lära oss en läxa. Så jag, Nikita, och dom tre snygga killarna som var där gjorde shots. Vi blev lärda av dom vuxna som var där. Efter det "gick vi ut med hunden" till en park tillsammans med killarna, och där "hetta" det till. Killarna fick följa med ut bara för klockan var typ två på natten. Två av killarna sluta upp med att bli min och Nikitas nya pojkvänner.
Så jag och Nikita hade bra minnen från shots. Jag visste inte om Tess, dock.
Jag titta på Nikita igen och fnissa. Det här skulle blir kul!


WOOP! Jag tänker inte ge någon bortförklarning av varför jag inte la upp nytt kapitel igår.. Jag hade inget redo bara.
Men nu är det här så vad tycker ni? :D Jag hade bara lust att skriva det där onödiga i slutet. Tyckte att den behövdes i historien.

Så det har hettat till sig med Niall och Anna ;) Och shottar kan aldrig gå fel :D Elr jo, men inte i en novell ;D 
Ni kan gärna ge förslag om vad ni vill ska hända i novellen :) Kram!

Tell me what you think & Leave me some love!
Much Love, Cissi! x


Postat av: Anonym

Awwks :( vill verkligen att det ska bli Nikita och Harry...

Date:2012-07-23 / Time:20:34:07
Postat av: Anonym

Tvär bra ju å så söta dom e Zayn och Nikita. Niall och Anna dom borde bli tsm... Vill ha mera NU<3

Date:2012-07-24 / Time:17:00:25
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: