I Want- Kapitel 38

Senaste:


Så jag, Nikita, och dom tre snygga killarna som var där gjorde shots. Vi blev lärda av dom vuxna som var där. Efter det "gick vi ut med hunden" till en park tillsammans med killarna, och där "hetta" det till. Killarna fick följa med ut bara för klockan var typ två på natten. Två av killarna sluta upp med att bli min och Nikitas nya pojkvänner.
Så jag och Nikita hade bra minnen från shots. Jag visste inte om Tess, dock.
Jag titta på Nikita igen och fnissa. Det här skulle blir kul!





Nikita's perspektiv:


Jag undrar om det här var en bra ide. Hmm... Jag kolla på shottsen igen. Sen på alla andra. Vad är det värsta som kan hända ändå?

- "Alright so how do you do this?" Fråga Tess med stora ögon.
- "Shots?" Fråga Anna.
- "Yeah, I don't know how to do it with lime and salt".
- "Alright, first you lick the salt, then you drink the shot and then finally you suck the lime" Förklara Harry.
- "But in this case, the salt is on the glas, so you'll have to put the glas in your mouth" Sa jag.
- "Okay" Sa Tess och nicka. Alla tog en varsin shott och en lime.
- "Is everyone ready?" Halv skrek Louis. Vi nicka.
- "Alright, three, two, one, shot!" Sa Louis. Jag titta snabbt på Zayn innan jag slicka upp salten och halsa ner shotten. Jag hörde hur dom andra smällde sina små glas i bordet och jag gjorde samma sak. Jag tog snabbt limen och bet på den tills jag sugit ut all saft. Smaken hade slått mig som ett tåg. Det var riktig stark.
- "Woah!" Halv skrek jag.
- "Ugh, so strong" Sa Anna.
- "Yeah, delicious" Sa Louis. Jag skratta.
- "Why drink a shot with lime and salt?" Fråga Tess.
- "It taste better" Sa Zayn.
- "Next one!" Sa Niall och vi jubla. Alla tog en shot och en lime. Louis gjorde nedräkning och jag gjorde som förut. Slicka salten, drack snabbt upp tequilan och sög ut saften ur limen. Jag gjorde en grimars och andades ut. Jag la glaset på bordet och det yra lite i mitt huvud. Jag skärpte till mig och titta upp. Jag kände att en hand slå mig lätt på armen. Jag titta upp och mötte Zayns vackra ögon.
- "Are you alright?" Halv skrek han.
- "Stop asking that!" Sa jag och skratta. Han flina mot mig och vi återgick till shottarna.
Jag är inte säker på hur många shots vi tog. Minst fyra i alla fall. Fyra var. Shotsen var slut och jag kolla på Zayn.
- "Lets dance!" Halv skrek jag och kolla på dom andra.
- "Yeah!" Ropa dom och vi ställde oss upp. Zayn tog min hand och vi gick ut på dansgolvet. Musiken dunkade ännu högre på dansgolvet.
Jag la mina armar runt hans axlar och han la sina händer på mina höfter. Jag brydde mig inte vem som såg på just nu. För en gångs skull skulle vi få vara ifred utan några fans och papparatzzis. Som sagt så har jag inget emot fans.
Vi dansa ganska länge och saker börja bli lite suddigt. Jag skaka lätt på huvudet och såg ordenkligt. Jag fick plötsligt inte syn på dom andra. Ingen Louis. Ingen Anna. Ingen Niall. Bara Zayn som stod framför mig. Runt om oss fanns det bara dansande främlingar.
- "Zayn!?" Halv skrek jag.
- "Yeah?" Halv skrek han med sin starka accent.
- "I can't see the others!". Han titta runt sig.
- "They're gone?"
- "It looks that way". Zayn kolla på mig.
- "Good, so we're all alone then" Sa han och bet sig i underläppen. Omg. Han är så het just nu. Jag ville bara slänga mig själv på honom. Jag såg en liten svettdroppe rinna ner för hans panna. Det var ganska varmt här inne nu när jag kom på.
- "Wanna get some more drinks?" Fråga Zayn.
- Sure" Sa jag glatt. Han tog min hand och vi knöla fram till baren. Zayn ropa efter drinkar. Jag hörde inte exakt vad det var men när vi fick dom så gissa jag att det var margaritas.
Dom va i två korta glas, den ena drickan var ljus lila och den andra var ljus grön. På glasets toppen så var det saltat och en lime var dekorerad på kanten. I drickan fanns också ett svart sugrör.
Zayn räckte mig den ljus lila drickan och log. Jag log tillbaks och smaka lite av sugröret. Den var stark och besk, men jag brydde mig inte. Vid det här tillfället så gilla jag smaken. Zayn drack ur sin dricka. Vi gick tillbaks in på dansgolvet.
Jag blundade och lät Zayns kropp tryckas mot mig. Vi dansa så i en stund. Musiken ekade i mina öron och det kändes som att allt runt om mig snurrade. Zayn tryckte mig till han och jag la min panna mot Zayns panna. Jag öppna ögonen i någon sekund och såg att Zayns ögon var slutna. Han svettades. Jag kände snabbt på min panna och kände att jag också gjorde det. Zayn öppna ögonen och la sin ena hand på runt min midja och den andra på min rumpa. Jag fnissa och slöt ögonen igen.
Plötsligt känner jag en kropp mot min rygg. Jag öppna ögonen och kolla bak. Jag kunde inte riktigt se vem det var men den personen log åt mig. Jag vände mig tillbaks mot Zayn. Det var säkert inget. Nu var en hand på min axel och någon viska i mitt öra.

- "Kommer du ihåg mig?" Sa den personen. Jag hoppa till när jag kände igen rösten. Jag vände mig om så Zayn släppte taget om mig. Jag kisa med ögonen och såg en av killarna från hissen. Vad hette han nu igen... Just det! Kenny!
- "Vad fan gör du?!" Halv skrek jag. Zayn la sin hand runt min midja och skulle snurra runt mig men jag tog bort den.
- "Zayn open your eyes" Sa jag. Han öppna ögonen och titta rakt in i mina. Jag stog emot att inte fnissa. Jag vände mig om och mötte Kennys ögon.
- "Vad vill du?" Halv skrek jag igen. Han flina.
- "Dig".
- "Men låt mig vara, jag vill inte ha dig!".
- "Bara ge mig en chans".
- "Hey it's you!" Halv skrek Zayn med sin starka accent när han kommit på vem som stod framför oss. Det såg ut som att Kenny stelna till för en sekund.
- "And you" Sa Kenny.
- "Did you not get it the first time? Stop trying to hit on my girl" Halv skrek Zayn irriterat.
- "Sorry man".
- "Sorry? How many times do I have to tell you?". Zayn tog nu ett steg fram. Åh nej, det här kan inte hända..
- "Look, I'm sorry man. You should just look after your girl". Kenny skulle precis vända på sig men Zayn tog tag i hans axel och vände på han så dom va ansikte mot ansikte.
- "What do you mean by that?" Fråga Zayn högt och spände ögonen i Kenny.
- "Hey man, don't touch me". Kenny slog bort Zayns hand och putta till Zayn. Oh no he didn't.... Jag såg ilskan i Zayns ögon. Jag tog tag i hans hand och klämmde den lätt.
- "Alright, I wont touch you. But don't ever show your face to me again. And leave my girl alone". Zayn vände sig om och titta på mig. Jag log försiktigt mot honom och skulle precis öppna min mun fast blev avbruten.
- "Just because you're Zayn Malik from One Direction doesn't mean you can get any girl you want and boss around" Sa Kenny bakom oss. Zayn stanna till och vände sig om.
- "You don't wanna pick a fight with me" Sa Zayn kallt. Jag kolla förskräckt på Kenny.
- "Oh yeah? Well I'm not afraid of you. You're just a boy toy" Sa Kenny och knuffa på Zayns axel. Jag titta ner på Zayns näve och såg att han spände den. Jag sprang fort fram och ställde mig i mellan Zayn och Kenny. Men jag hade ryggen mot Kenny. Jag titta upp i Zayns ögon och la mina händer på hans midja.
- "Zayn, just drop it. You can't lose your reputation just cause of him" Sa jag högt nog så han hörde. Zayn spände ögonen i Kenny men andades sedan ut och titta ner på mig.
- "Oh so your girl gotta stand up for you now?" Hörde vi Kenny säga. Jag sucka högt och vände mig snabbt om.
- "Hey shut the fuck up!" Skrek jag. Jag kände att Zayn löst putta på mig så jag inte var i vägen. Han ställde sig nära kenny så de bara var en decimeter från deras näs tippor.
- "Zayn stop!" Sa jag högt och allt blev som i slowmotion, jag hörde ingenting förutom mitt hjärtslag. Zayn lyfte sin knytnäve och jag såg rädslan i Kennys ögon. Jag gick fram och skulle slänga mig på Zayn innan jag hörde en kropp falla till marken.
Jag titta hastigt upp och kunde inte fatta vad som hänt. Jag pusta tungt ut.
Niall hade dykit upp helt från ingenstans och slängt sig på Zayn. Han var nästan på Zayns rygg och hade ett grepp om Zayns arm.
Kenny låg på marken av någon anledning. Han blev nog så rädd att han föll utan att Zayn ens rörde honom.
Jag kunde höra rätt igen och ljudet från den höga dupstep musiken fyllde mina öron.
- "Zayn calm down!" Skrek Niall. Jag såg att han kämpa för att hålla tillbaka Zayn så jag sprang fram till dom och ställde mig framför Zayn.
- "Zayn look at me!" Sa jag högt. Han kolla fortfarande inte på mig så jag örfila han lätt på kinden.
- "Zayn!". Zayn kolla nu ner på mig och jag fick en känsla i magen. Det pirra, jag var nervös men ändå orolig.
- "Lets go man" Sa Niall och släppte Zayn. Zayn la sin hand på sin nacke.
- "You just back off!" Halv skrek han på Kenny och väde sig om. Jag gick efter Zayn och tog tag i hans hand.
- "Zayn, you and Niall go get some fresh air" Sa jag och titta på dom.
- "Yeah, Anna's at the bar" Sa Niall. Jag nicka och skulle gå tills jag kände någon ta tag om min handled. Jag titta upp i Zayns ögon.
- "I'm sorry" Sa han och log.
- "Don't worry about it" Sa jag och log. Jag titta på Niall och vi fick ögonkontakt.
"Thank you" Mima jag till han och log. Niall log som svars och jag såg hur han och Zayn försvann bort mot nöd utgången.
Jag sucka tungt och la min hand på min panna. Hur mycket hade jag, eller vi druckit egentligen? Jag sucka igen och gick mot baren.



*Vind blåser förbi*. Kyligt. Nej skoja, men intense :o. 
För hundrade gången så förlåt attt inget kapitel kom upp igår. MEN imorn kommer nästa kapitel :D det kan jag lova.

Nu vill jag verkligen veta vad ni tyckte om det här kapitlet! :D Jag vet att det va lite kort, men det är innehållet som räknas, right? Haha. Men, jag tycker att det var hyfsat bra.. (: Kramar på er sötnötar!

-Much Love, Cissi .Xx


Postat av: Anonym

det blir bara bättre och bättre keep up the good work!

Date:2012-07-24 / Time:17:19:27
Postat av: Mandi

Jätte bra och spännande kapitel =) jag blir så glad när jag läser den här novellen <33 du är bäst på att göra noveller <33 xx

Svar: Tack så mycket! Och dina kommentarer sätter alltid ett leénde på mina läppar :D Haha, du är bäst på att kommentera xD Kram! <3 xx
1DNovellNy

Date:2012-07-24 / Time:18:39:40
Postat av: Erika

Grymt braa!!!!!

Date:2012-07-24 / Time:19:34:25
Postat av: :D

grymt braaa meeeeraaa :D

Date:2012-07-24 / Time:20:35:52
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: