I Want- Kapitel 39

Senaste:

- "Zayn look at me!" Sa jag högt. Han kolla fortfarande inte på mig så jag örfila han lätt på kinden.
- "Zayn!". Zayn kolla nu ner på mig och jag fick en känsla i magen. Det pirra, jag var nervös men ändå orolig.
- "Lets go man" Sa Niall och släppte Zayn. Zayn la sin hand på sin nacke.
- "You just back off!" Halv skrek han på Kenny och väde sig om. Jag gick efter Zayn och tog tag i hans hand.
- "Zayn, you and Niall go get some fresh air" Sa jag och titta på dom.
- "Yeah, Anna's at the bar" Sa Niall. Jag nicka och skulle gå tills jag kände någon ta tag om min handled. Jag titta upp i Zayns ögon.
- "I'm sorry" Sa han och log.
- "Don't worry about it" Sa jag och log. Jag titta på Niall och vi fick ögonkontakt.
"Thank you" Mima jag till han och log. Niall log som svars och jag såg hur han och Zayn försvann bort mot nöd utgången.
Jag sucka tungt och la min hand på min panna. Hur mycket hade jag, eller vi druckit egentligen? Jag sucka igen och gick mot baren.




Anna's perspektiv:


Jag kolla förvirrat runt efter det hållet Niall sprungit till. Vad hade flugit i honom? Han kysste mig och helt från ingenstans skrek han 'Zayn' och sprang iväg. Jag letade med ögonen och fick plötsligt syn på Nikita. Hon såg nästan förstörd ut. Hon såg mig inte. Skulle jag skrika efter henne? Folk kommer stirra... Aja, det är ju snart tradition att vi ska skämma ut oss i varje byggnad vi går in till, så varför inte?

- "Nikita!" Skrek jag högt. Om musiken inte var på så högt så skulle folk nog trott att jag fick ett anfall eller något.
Nikita titta upp och såg mig äntligen. Jag vinka hit henne. Hon kom och satte sig på barstolen bredvid mig.
- "Nikita vad har hänt?!" Fråga jag oroligt. Hon kolla på mig och sucka.
- "Orkar inte förklara..." Sa hon tyst och gnugga sitt huvud.
- "Jo! Såg du Niall? Han bara sprang ifrån mig". Hon titta på mig och tog ett andetag.
- "Okej. Du vet Kenny från hotellet?" Börja hon med. Jag nicka och kolla nyfiket på henne.
- "Han kom till mig när jag och Zayn dansa. Han börja flörta med mig och Zayn såg Kenny och blev arg. Lång historia kort, Zayn skulle precis smälla till Kenny, men Niall kom helt från ingenstans och stoppa Zayn" Fortsatt Nikita och suckade. Jag kolla förvånat på henne.
- "Varför ville Zayn slå Kenny?" Fråga jag.
- "Dom börja kaxa sig mot varnadra...". Nu var det jag som suckade.
- "Så Niall kom och stoppa det?" Fråga jag.
- "Japp, om han kommit en sekund senare skulle det vara katastrof". Jag fnittra.
- "Aww, Niall är en hjälte". Nikita kolla på mig och rynka pannan, sen börja hon skratta. Jag skratta också.
- "Idiot" Sa hon skrattande.
- "Tack, älskar dig med" Sa jag och la mina armar runt hennes hals.
- "Men hur mår du? Du ser förstörd ut" Fråga jag när jag släppt henne.
- "Jag mår bra. Är bara chockad över vad som hänt. Kan du fatta vad media skulle sagt om Zayn faktist slog Kenny?" Sa hon oroligt.
- "Jag vill inte ens tänka på det. Vi ska inte ens tänka på det" Sa jag och log. Jag fick ett leénde tillbaks.
- "Så vad har du och Niall gjort?" Fråga hon. Jag rodna lite och fnissa.
- "Inte så mycket, vi dansa ett bra tag. Sen kom vi hit till baren och drack lite" Sa jag lugnt.
- "Och....?" Sa Nikita och böjde sig fram.
- "Niall börja hångla med mig" Sa jag och rykte på axlarna. Nikitas haka försvann ner till golvet.
- "Va! Omg!" Tjöt hon. Jag fnissa och kände hur jag fick fjärliar i magen. Att ens tänka på det ger mig fjärilar!
- "Jag vet!" Pep jag.
- "Det var så romantiskt, han la sin hand på min midja och bara pressa sina läppar mot mina. Och jag kunde känna han hans tung-" Jag sluta och titta på Nikita som hade lyft ögonbrynet.
- "Jag menar... Det hetta till" Sa jag och skratta nervöst. Nikita brast ut i skratt.
- "Pricless alltså!" Sa hon och skratta.
- "Jaja, men sen skrek han Zayn och sprang iväg" Sa jag och gjorde en ledsen min.
- "Aww... Men det var ju bra att han sprang iväg ändå" Sa Nikita och log.
- "Ja, I guess".
- "Var är Harry, Louis och Tess?" Fråga Nikita.
- "Hur ska jag veta? Dom försvann någonstans" Svara jag. Nikita fundera.
- "Kom, vi går tillbaks till bordet" Sa hon och hoppa ner från bar stolen och rätta till sin klänning.
- "Okej" Sa jag och gjorde samma sak. Vi trängde oss igenom allt folk och jag kom på att jag inte hade nån minsta aning om vart vår bord var. Men som tur så visste Nikita det, jag bara följde efter henne.
- "Vart fan är vi?" Sa Nikita plötsligt. Jag stanna till och kolla på henne.
- "Vet du inte vart vår bord är?!" Halv skrek jag.
- "Jo, jag trodde jag visste, men jag kan inte hitta det". Jag suckade.
- "Åh, idiot" Sa jag och slog henne på bakhuvet. Hon slog mig tillbaks och jag räckte ut tungan åt henne.
Vi skratta och fortsatt. Vi var nära. Det vet jag. Helt plötsligt ser jag en sak som får mina ögon att spärras upp större en självaste globen. Jag tar tag i Nikitas handled så hon stannar.
- "Vad?" Fråga hon förvånat och kolla på mig.
- "Är inte det där... Harry och Tess... Som... Hånglar?!" Skrek jag nästan. Dom satt på soffan vid vårt bord.
Nikita vände snabbt sin blick åt det hållet jag peka. Det såg ut som att hon frös till is. Jag knuffa henne på armen och hon vakna till. Jag tog Nikitas hand och gick med snabba steg till Harry och Tess.

Harry's perspektiv:

I kept making out with Tess. She was sitting in my lap and my hands were around her waist and on her hips. She tasted like alcohol. I bet I did too. Out of no where I heard Nikitas voice.

- "What the hell?!" She screamed. I looked upp and saw Nikita and Anna staring at us. Tess noticed them too and looked at me.
- "Umm..." I said.
- "What does it look like?" Tess said. I lifted Tess of my lap so she sat beside me.
- "Damn, you two are like..." Anna said and sat down.
- "Like what?" Tess asked.
- "Nikita help me out here?" Anna said and I looked at Nikita. She avoid eyecontact with me. She sat down beside Anna.
- "I don't know" She said.
- "Stop acting so surprised" Tess said. Nikita now looked at me. She smiled. I am so confused. Why is she smiling? She sounded pissed a moment ago. I got a strange feeling in my stomach.
- "Um.. Where's Niall and Zayn?" I asked to change the subject.
- "They're outside" Nikita said and looked away.
- "Why?".
- "Zayn almost hit a guy in the face" Anna explained.
- "What?! Why?!" I screamed.
- "Because that guy was flirting with me" Nikita said and looked me in the eyes. I felt weird when she looked at me. Like I was guilty.
- "You gotta be kidding me". I put my hand om my neck.
- "He was just protecting me, Harry" Nikita said. I got a flashback from the club in Sweden. Where me and Nikita made out for the first time, I had hit a guy to protect Nikita. I looked down.
- "Are they still outside?" I asked.
- "Yes, the emegency exit beside the dance floor" Anna said. I stood up and rushed as fast as I could to the exit. If there wasn't so many people in the way I would be there now.
I finally came to the door and pushed it open. I stepped outside and immediately saw Niall and Zayn. Nialls arm was on Zayns shoulders and Zayns face was in his own hands. I put my hands in my pockets and slowly walked over to them. Niall looked up when he heard my foot steps. But Zayns face was still in his hands.
I didn't know what to say. My best friend was sad, I have to do something.

- "Zayn are you alright?" I finally asked. Zayn shook his head. I walked to him and put my hand on his shoulder.
- "It could've gotten worse" I said in hopes of cheering him up. He looked up at me.
- "Guess you're right. But I lost control in there" He said and sounded disapointed.
- "It's the alcohol. It wasn't you, and It wasn't your fault".
- "I know. The alcohol took over. I don't ever want that to happen again". I looked down.
- "We've all made mistakes. And you didn't really make a big one sens you never actually hit the guy" I said. Zayn looked at me and flashed a smile. I smiled back.
- "Thanks Harry" He said and gave me a quick hug.
- "Yeah, now we better go inside. Nikita must be worried about you" Niall said and smiled.
- "Yeah and thank you to mate, who knew the irish man was so strong" Zayn said and smirked. Niall laughed and they hugged. We went inside again to the loud music and found or way back to the booth.

Zayn's perspektiv:

We finally found the booth and saw Nikita, Louis, Anna and Tess sitting there talking with drinks in their hands. They we're all holding a dry martini with olives in.

- "Hey guys" I said and sat down beside Nikita.
- "Zayn!" She yelled and hugged me tight. I laughed and put my arms around her. She smelled lovely, as usual.
- "Are you okay?" She asked.
- "Yeah, I'm fine". She flashed a smile.
- "We were worried about you, mate!" Louis said. I laughed and smiled at him.
- "Well the worst part is over" I said. I looked over to Niall and Anna and saw them whispering things. Then they suddenly kissed. For gods sake.
- "Damnit you two, get a room!" I said loudly and everyone looked at them. Anna blushed and laughed.
- "Maybe we should? Wanna go back to the hotel?" Niall said and grined.
- "Sure. Who's comming with us?" Anna said. I took up my phone at looked at the time. It was 2 in the morning. I looked and Nikita and gave her a look. She shrugged (för er som inte vet så betyder det, ryckte på axlarna).
- "I'm comming with you. I've had to much to drink anyway" Louis said.
- "Yeah me too" Harry said.
- "I guess" Tess said. I looked at Nikita again.
- "Uhm.. Sure" She said and smiled.
- "Great!" Louis yelled and smiled.
We packed our stuff and jackets and ran out.

Nikita's perspektiv:

Vi var ganska fulla, så det var knappast att någon av oss kunde köra. Vi var utanför nattclubben.

- "Crap" Sa jag.
- "What?" Fråga dom i mun på varandra.
- "How are we gonna get back to the hotell?". Dom kolla på varandra.
- "Well, duuh, we'll grab a taxi" Sa Anna med sin duuh röst. Alla börja skratta, till och med jag.
- "Oh yeah". Vi promenera en stund till där det fanns taxis.
- "Hey guys?" Fråga jag. Alla kolla på mig.
- "Did anyone pay for the drinks?". Tystnad.
- "Uhm...." Sa Harry. Jag titta chockat på dom.
- "Idiots!" Halv skrek jag och slog den första personen som stod bredvid mig. Det va Louis.
- "It's not our fault!" Sa Louis och försökte stoppa mig från att slå han.
- "Then who's fault is it?!".
- "Easy, Jennifers" Sa Louis och ryckte på axlarna.
- "Louis!" Sa jag och slog han igen.
- "Okay, just stop hitting me!" Sa han och skratta.
- "Fine" Sa jag och skratta.
- "Guys, look at it from the bright side, we got free drinks!" Sa Niall och höll båda sina händer uppe och jubla. Vi skratta och dom andra jubla med.
- "You guys are crazy" Sa jag och vi skratta ännu mer. Japp, vi var definitivt fulla. Duh.
Vi kom fram till taxin och och märkte att Anna hade på sig Nialls kofta. Den var för stor för henne. Jag log åt hur söta dom var.
Var var tvugna att ta två taxis. Såklart. Jag hoppa in i ena och efter mig kom Zayn och Harry. Louis satt i framsätet.
Det betyder att Anna, Niall och Tess satt i den andra taxin. Synd för Tess.
Taxin rulla iväg och vi sa till vår taxi körare att följa efter Anna, Niall och Tess taxi.
Min hand var på mitt knä och jag luta mitt huvud mot fönstret. Jag kände en hand över min och jag vände på huvudet. Zayn log mot mig. Jag tog hans hand och Zayn fläta ihop dom. Jag fnissa och log mot Zayn.
Taxin stanna efter en stund.

- "Don't forget to pay this time" Sa jag innan någon hann resa på sig.
- "Oh yeah" Sa Louis. Vi betala snabbt och hoppa ut ur taxin. Lägre bort mot entrén stod Niall, Anna och Tess. Vi log mot dom och gick dit.
Tack och lov så fanns det inga fans ute. Men så klart. Klockan var snart tre.
- "Hurry in" Sa Harry och titta runt. Vi nicka och skynda oss in.
- "So tonight was awesome" Sa Tess.
- "Yeah it was.. Something" Sa Niall och flina.
- "We better go to our rooms now, soo..." Sa Louis.
- "Yeah I'll come with you" Sa Harry. Jag titta upp på Zayn som kolla rakt in i mina ögon. Han flina.
- "Wanna follow me to my room?" Viska han så dom andra inte hörde. Jag rodna och log stort som svars.
Vi gick mot hissarna och inom en minut var vi vid vår våning.
- "I'll see you tomorrow" Sa Louis och krama om alla. Efter Louis kom Harry och krama oss.
- "Yeah I'll go to..." Sa Tess och vi kramades snabbt. Louis och Harry gick åt ett håll och Tess gick åt ett annat håll. Jag, Zayn, Anna och Niall kolla på varandra.
- "Soo" Sa Niall. Det här var pinsamt bara för Zayns och Nialls rum låg bredvid varann.
- "To avoid the awkwardness, why don't you guys go first" Sa jag tyst och dom nicka. Vi fick snabba kramar och dom gick snabbt bort.
Jag kolla upp mot Zayn och log. Han kolla in i mina ögon, men han log inte. Han bara stirra in i min själ. Han gick sakta närmare mig och la sina händer på min midja. Hon fortsatt och gå framåt tills min rygg nudda väggen. Mitt hjärta börja slå som galet och innan jag hann reagera på vad som hänt så böjde sig Zayn fram och tryckte sina mjuka läppar mot mina.


Här hetta det till ;) Men ni fick i fyra olika perspektiv här! :D  
Vad tyckte ni om detta kapitlet? :) Dåligt? Roligt? Och vad tror ni kommer hända nu? Lämna gärna en kommentar :*
Nästa kapitel kommer upp imorn :D Kramar på
er!

-Much Love, Cissi .xx


Postat av: namam

du e så jä1vla kreativ!!!! <3 kmr aldrig sluta läsa <3

Date:2012-07-25 / Time:20:36:17
Postat av: Mandi

har du funderat på att göra en bok?? men gud vad bra novell1 <33 håller med 'namam' jag kmr aldrig sluta läsa <33 xx längtar tills nästa kapitel =)

Date:2012-07-26 / Time:00:06:51
Postat av: Anniis

Säger det igen älskar den du är tvär bra på att skriva vill ha mera nu och vill inte att den ska ta slut :*
Cissi,ska jag göra en blogg av min novell??
Som sakt ÄLSKAR din novell!

Date:2012-07-26 / Time:14:04:04
Postat av: :D

så jävla grymt !mera:D

Date:2012-07-26 / Time:19:08:07
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: