I Want- Kapitel 40

Senaste:

Jag, Zayn, Anna och Niall kolla på varandra.
- "Soo" Sa Niall. Det här var pinsamt bara för Zayns och Nialls rum låg bredvid varann.
- "To avoid the awkwardness, why don't you guys go first" Sa jag tyst och dom nicka. Vi fick snabba kramar och dom gick snabbt bort.
Jag kolla upp mot Zayn och log. Han kolla in i mina ögon, men han log inte. Han bara stirra in i min själ. Han gick sakta närmare mig och la sina händer på min midja. Hon fortsatt och gå framåt tills min rygg nudda väggen. Mitt hjärta börja slå som galet och innan jag hann reagera på vad som hänt så böjde sig Zayn fram och tryckte sina mjuka läppar mot mina.





En stöt gick igenom min kropp och jag fick ett lyckorus. Är det möjligt att mitt hjärta stannat? Allt runtom oss existera inte längre. Det var som att tiden stanna. Jag kunde inte tänka på något mer än Zayns läppar mot mina. Jag la mina händer runt Zayns midja och tryckte han närmare mig. Jag kände ett leénde mot mina läppar. Vi släppte taget och våra läppar drogs ifrån.

- "Just wait until we get to the room" Sa Zayn och blinka. Jag smälte inombods. Jag fnissa som svars.
Vi smög så tyst vi kunde till Zayns rum. Jag tror inte att han dela den med någon, vilket var tur.
Vi kom in i rummet och Zayn låste dörren. Han vände sig om och bet sig i underläppen. Jag sprang fram och hoppa upp i hans famn. Han skratta och fånga mig. Jag pressa mina läppar mot Zayns mjuka läppar medans han vinglande gick till sovrummet. När vi kom dit så la Zayn mig försiktigt ner på sängen och det fick våra läppar att dras bort. Jag tog tag i hans krage och drog fram så hans läppar mötte mina. Jag ville ha mer av han. Nu när vi äntligen haft vår första kyss så vill jag aldrig lämna hans läppar. Zayn satte sig upp och rulla runt mig så jag satt på hans mage. Jag skratta och böjde mig ner och kysste han. Vår kyss blev vildare och jag börja kyssa han längs halsen till nyckelbenet. Zayn tog tag om mina kinder och drog upp mig till hans läppar. Han la sin arm runt min midja och jag la ena min hand på hans bröst och den andra strök jag över hans silkeslena hår.
I vanliga fall skulle jag bli lite äcklad av att tung kyssa. Men inte med Zayn.
Jag rulla runt oss så Zayn var över. Jag kände hans kroppstyngd mot min kropp när han böjde sig ner och gav mig en passionerad kyss. Han börja kyssa mig runt halsen och nyckelbenet. Jag slöt ögonen och njöt av Zayns berörning. Hans läppar hitta tillbaks till mina och vi börja hångla igen.
Det pirra som galet i min mage och min puls höjdes med varje kyss.
Jag försökte få av Zayns basketboll kofta, men till slut var han tvungen att hjälpa mig. Jag kämpa med att få av hans t-shirt och lyckades. Jag släppte hans läppar och kunde inte ro för att stirra på hans mage. Jag hörde hur Zayn skratta och jag skakade på huvudet.
Jag rulla runt på Zayn igen så jag satt på hans mage. Jag drog av mig min klänning och kysste Zayn. Vår kyss blev till hångel och vi höll på så en stund.

- "Ni...ki...ta..?" Sa Zayn mellan kyssarna.
- "Mhm?".
- "Are...". Han tog tag om mina armar och lyfte upp mig. "Are you sure you wanna do this?" Fortsatt han.
- "Um... Yeah. Why?" Fråga jag.
- "Well, maybe you're just doing this because you're drunk?". Jag kolla förvirrat på Zayn.
- "Does it matter?" Fråga jag.
- "Yeah, I want you to be like, sober when we do this. I want you to remember everything and to feel everything" Sa Zayn och fick ett fånigt flin på sina läppar. Jag skratta jag kysste Zayn försiktigt.
- "Alright, lover boy" Sa jag och log snett. Zayn skratta och tryckte mig närmare han. Jag fnissa. Zayns varma hud nudda min lena hud och det pirra ännu mer.
- "Come on" Sa Zayn och satte sig upp. Han kröp in under täcket och jag log. Jag märkte att jag fortfarande hade på mig mina klackskor så jag ställde mig upp och böjde mig ner för att ta av dom. Jag kände Zayns ögon på mig och det fick mig att fnissa. Jag ställde mig upp när jag tagit av skorna och gick sakta upp till sängen. Jag kröp till Zayn och han bet sig i underläppen.
- "You're such a tease" Sa han och la sin arm runt min midja. Jag fnissa och kröp ner under täcket. Zayn böjde sig över mig och kysste mig mjukt. Jag la min hand runt hans nacke och den andra runt hans hals. Jag kände ett leénde mot mina läppar.

Anna's perspektiv:
Några minuter tidigare:

Jag, Niall, Nikita och Zayn blev lämnade ensamma vid hissen.

- "Soo..." Sa Niall.
- "To avoid the awkwardness, why don't you guys go first" Sa Nikita. Vi nicka och gav dom snabba kramar. Vi vände oss sedan om och smög försiktigt in till Nialls rum. Niall låste dörren och vände sig om till mig. Han stirra mig rakt in i ögonen och gick sakta fram till mig. Han la sin hand på min nedre rygg och tryckte mig till han så det lilla mellanrummet mellan oss stängdes. Jag tog tag i hans tröja och hans mjuka läppar mötte mina. Jag kände ett leénde mot mina läppar och Niall gav ifrån sig ett litet skratt. Niall drog bort och kolla mig i ögonen. Jag kolla undrande på honom.
- "We have to be quit or else Josh will wake up" Viska han. Så han dela rum? Fan.
- "Oh okay" Sa jag tyst. Niall flina och gav mig en snabb puss på munnen. Han tog min hand och följde mig till hans sovrum. Det pirra i hela min kropp. Jag var i Nialls sovrum! Eller hotellrum rättare sagt.
Jag gick och satte mig på den stora dubbelsängen och hörde hur Niall försiktigt stängde dörren. Han kom fram till mig och böjde sig över mig och pressa sina läppar mot mina. Jag la mina armar runt hans hals och han la sina händer på min midja.
Jag var nervös. Riktigt nervös. Men när Niall kysste mig så sluta jag tänka. Det blev helt svart i mitt huvud och det ända jag kände var Nialls läppar tryckta mot mina.
Vår kyss blev vildare och Nialls läppar börja kyssa mig ner till halsen och nyckelbenet, sen upp till mina läppar. Jag rös till lite för varje kyss.
Jag tryckte bort Niall och kolla han i ögonen.

- "Can we change clothes first?" Fråga jag och log. Niall var andfådd och skratta som svars. Han ställde sig upp och drog mig upp med han. Jag tog snabbt av mig mina skor.
- "Niall?" Fråga jag.
- "Yeah babe?". Jag fnissa tyst.
- "Do you have a t-shirt or something I can borrow? I'm not comfortable with sleeping in my underwear".
- "Yeah sure, I'll get you something". Niall log snabbt innan han försvann ut för dörren. Jag passa på att slingra ut mig ur klänningen och la den försiktigt på marken. Jag gick fram till fönstret och titta ut över Oslo. Det var mörkt och bara några lampor som lyste.
Jag kände ett par starka armar runt min midja och Niall vila sitt huvud på min axel. Jag hoppa till lite och log. Jag vände mig om och Niall titta på mig från topp till tå. Jag fnissa.
- "I'm lucky" Sa Niall och kysste mig.
- "Here" Sa han sedan och räckte fram en T-shirt. Jag tog snabbt på mig den. Den var blå och lite för stor.
Niall bytte snabbt om och kröp in under täcket. Jag hoppa upp på sängen och gick in under täcket jag med. Jag gäspa och märkte nu hur sömnig jag var. Idag hade ju trots allt varit en lång dag och natt. Jag la mig ner tillsammans med Niall så vi låg ansikte mot ansikte. Niall kolla rakt in i mina ögon. Jag kunde drunkna i dom där havsblåa ögonen.
Niall flina stort och stängde av ljuset samtidigt som jag drog täcket över våra huvuden. Allt var svart och jag kunde inte se något. Niall skratta tyst och jag kände hans läppar tryckas mot mina. Jag besvara hans kyss och Niall la sina armar runt min kropp. Våra läppar är som magneter, vi dras till varandra hela tiden. Jag vill bara ha mer av han.
Några minuter senare somna vi.

Nikita's perspektiv:

Jag hör skrik. Ett argt skrik. En röst som jag hört förut... Liam! Varför lät han så arg..?

- "WAKE UP!!". Jag slår upp ögonen och blir mött av solens strålar. Jag kisa med ögonen och gnugga dom lätt. Det första jag kände var ett stort pang i huvudet. Mitt huvud banka hårt.
Jag titta upp och såg några människor runt sängen. Jag kunde inte se så tydligt. Det var lite suddigt. Vänta. Vart är jag? Jag blinka hårt och såg äntligen klart. Jag titta bredvid mig och såg att Zayn gnugga sina ögon. Jag såg upp och hela gänget stirra på mig och Zayn. Liam, Louis, Harry, Tess och en trött Niall och Anna. Jag titta ner på min kropp och drog genast upp täcket till över bröstet.
- "What the hell mate?" Sa Zayn trött.
- "Yeah, what's going on?" Fråga jag och sucka.
- "What's going on?! This is what's going on!" Sa Liam argt och slängde en tidning i min famn. Jag stelna till och tog sakta upp tidningen. På framsidan var det en bild på oss alla i nattklubben. Dom hade fångat bilden när vi gjorde shots och alla vi hade våra huvuden bakåtlutat.
- "Shit!" Skrek jag och gnugga min panna.
- "Oh there's more" Sa Louis och börja bläddra i tidningen. Han gav den sedan tillbaks till mig. Mer bilder. Dom hade tagit bilder på allt! En var när jag och Zayn dansa och vi hade drinkar i handen. En var när Anna gjorde den lilla stripp dansen för Niall. En annan var när Louis, Harry och Tess shotta något vid baren. Jag bläddra sida och stela till ännu mer. Jag fick en stor klump i magen. En bild på när Harry och Tess hångla i soffan. En när Niall stod fram lutat och hångla med Anna vid baren. Och dom hade på något sett lyckas ta en bild när jag och Zayns läppar var centimeter ifrån varnadra. En annan var när Niall, Harry och Zayn var utomhus. Zayns ansikte var nergrävt i hans händer och Nialls arm var runt Zayns axlar. Harry stod och sa något. Jag läste under bilden och där stod det :

"Hva kan Zayn Malik gjort nå?".

Jag sucka högt och kolla på nästa bild. Det var när vi gapflabba precis när vi lämnat klubben. Jag kasta bort tidningen och la mitt ansikte i mina händer. Jag orkar inte läsa mer. Det här var för mycket. Hur kunde en paparazzi ens komma in på en klubb?!

- "You think this is much? Check twitter" Sa Tess och fnös. Jag titta upp på dom.
- "Why are you all looking at me like this is my fault?! It's as much my fault as it is yours!" Halvskrek jag irriterat.
- "First of all, no one goes on twitter" Sa Harry.
- "Second of all, put some clothes on. We gotta sort this out" Sa Liam.
- "What do you mean?" Fråga Anna trött. Det verkar som dom släpat ut henne och Niall från sängen också.
- "We're going to the newspaper that made this article and explain what really happened" Sa Liam.
- "But.." Sa jag tyst.
- "No buts, hurry up" Sa Liam.
- "Fine" Sa jag irriterat. Liam kolla på mig innan han gick ut. Efter han gick alla andra och smällde dörren efter sig. Sedan, tystnad.
Jag fall ner på kudden och sucka högt. Jag såg i ögonvrån att Zayn kolla på mig och bet sig i läppen.
- "Nikita, relax, alright? Everything is gonna be okay" Sa Zayn lungt. Jag sucka igen.
- "How do you know that? The press knows about us know! There's pictures, Zayn. What will the fans think? They're not stupid you know" Sa jag och andades ut. Zayn var tyst och bara kolla på mig.
- "Look at me" Sa Zayn tyst. Jag vände mitt huvud mot honom och hans bruna ögon såg ut att glittra.
- "It's gonna be okay, I promise". Zayn smekta min kind mjukt.
- "Okay" Sa jag tyst och kände hur tårarna brände sig bakom ögonlocken. Zayn sucka och drog in mig i hans famn. Jag snyfta tyst och grävde mitt ansikte i hans bröst.
- "Oh and, Nikita?" Sa han och drog bort oss.
- "Mm?" Sa jag tyst.
- "I want to like..." Sa han nervöst och kolla ner på sina händer. "I want to meet you sometime.. Alone.. And I mean like eight and not midnight". Han titta upp och mitt ansikte lyste upp lite.
- "You mean like... A date?" Fråga jag osäkert.
- "Yeah". Jag sprack upp i ett leénde och skratta tyst.
- "Is that a yes?". Jag tänkte precis nicka men kom på allt som hände omkring oss.
- "Zayn... I don't know right now.." Sa jag tyst och suckade. Zayn titta ner på sina händer igen och sa inget. Jag bet mig i underläppen och böjde mig fram till Zayns ansikte så han var tvungen att titta på mig.
- "We'll see later" Sa jag och log. Zayn log och pussa mig på pannan. Jag fnissa.
Jag kröp ut ur sängen och börja leta efter mina kläder. Det var lite svårt eftersom det fanns kläder överallt på golvet.
- "You're leaving?" Fråga Zayn och rynka på pannan.
- "Yeah I'm gonna get dressed, for that thing Liam said, you know. And you better get dressed to" Sa jag och Zayn fick ett flin på sitt ansikte.
- "Oh yeah". Zayn skratta tyst och jag hörde hur han klev upp ur sängen.
Jag hitta till sist min klänning och tog snabbt på mig den. När jag var klar gick jag fram till Zayn. Han vände sig om och mötte mina ögon.
- "See you soon" Sa jag.
- "Yeah". Zayn böjde sig fram och kysste mig på läpparna. Det gick en liten stöt genom mig. Jag fnissa och vi drogs ifrån. Sedan vinka jag hejdå och gick ut ur rummet.
Jag bar på mina skor, orka inte ha klack skor just på morgonen.
Jag hitta snabbt och smidigt tillbaks till vårt hotellrum och när jag gick in så stirra Anna och Tess på mig. Jag gav dom en blick som sa 'VändBlickenInnanNiFårEnTegelstenIAnsiktet". Dom titta genast bort och jag slängde mitt på sängen. Kul dag? Tror inte det.


Lite kort kapitel kanske.. Tack för era underbara kommentarer! Ni är för söta! :')
Kan ni fatta att vi redan är på kapitel 40 :O Haha.
Nästa kapitel kommer upp imorn! Kramar!

-Much Love, Cissi .xx


Postat av: Mandi

tycker fortfarande du ska göra en bok!! <333 Du är bäst på att göra noveller <33 xx

Date:2012-07-27 / Time:19:40:33
Postat av: Anonym

Jag håller med 'mandi'. Du är skit bra på att göra noveller! Älskar din novell <3

Date:2012-07-27 / Time:19:46:25
Postat av: Anonym

omg så bra. bästa delen hehee :D

Date:2012-07-28 / Time:14:00:26
Postat av: Fiona

Asså OMG vad bra novell!! älskar den här novellen och jag kommer aldrig sluta läsa den <333 xx

Date:2012-07-28 / Time:14:06:52
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: